nieuwe lampen in koplamp opel astra H–>advies/ervaring?

Forumindex Forums Modellen Astra nieuwe lampen in koplamp opel astra H–>advies/ervaring?

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269006
    gwn
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 September 2012

      Hallo,

      Ik ben aan het twijfelen om de H7 lampen in mijn astra te vervangen zodat ik meer zicht hoop te krijgen, echter geen zin om met “goedkope” xenon te gaan rommelen in de standaard koplamp unit aangezien dit meer kermis wordt naar mijn mening.

      Ik heb 2 vragen na het zien van deze lampen:

      https://www.xenonlamp.nl/philips-whitevision-h7?gclid=Cj0KEQiA-PGiBRDRz4jH9o39yZwBEiQAWCBZNUzCUSVBVdgeh6EiM8r3Ney5DKf30BvOFZVqu0gwmucaAh2j8P8HAQ” onclick=”window.open(this.href);return false;

      1) zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
      2) is het moeilijk / makkelijk om beide lampen te vervangen? Ik heb eens snel gekeken maar het lijkt me moeilijk bijkomen…??

      merci alvast,
      groet
      ricardo

      #18260269
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Vervangen is makkelijk, je wiel wegdraaien en via je wielkuip een kapje verwijderen. Dan zit je bij je lamp..

        #18260270
        svdHeijden
          Lid sinds:
          26 August 2014

          Ik heb in mijn vorige auto deze Philips Xtreme Vision lampen gehad. Dat leverde wel een bak meer licht op dan de standaard h7’tjes! En ook een mooier en breder lichtbeeld.

          Let wel op, ze gaan iets minder lang mee, maar ik vond het de extra lichtopbrengst zeker waard!

          #18260271
          SimpleFace
            Lid sinds:
            14 July 2014

            Als je heldere koplampen hebt, en van die kapjes voor op de lamp kan je er prima xenon inzetten. Zelf ook gedaan, perfect lichtbeeld en een veel hogere lichtopbrengst dan welk halogeen lampje dan ook.
            Zelf ook uitgebreid getest met tegenliggers en achter iemand aan rijden, en niemand heeft er last van gehad tijdens het testen. Dat zie je trouwens ook snel aan het lichtbeeld op de muur. Volgt het patroon -/ zeg maar

            #18260272
            gwn
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 September 2012

              Zojuist de lampen in de auto gedaan, echter krijg ik de stadsverlichting er niet in. Wat kom je daar #*$$&&#&#&# slecht bij!? Hoe krijg ik als ik mijn hand er al tussen krijg deze lamp eruit? Gewoon trekken of zit deze met een klemmetje vast?

              #18260273
              Opeltje17
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 January 2012

                Kan je er zo uit trekken.

                #18260274
                gwn
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 September 2012

                  Ok bendankt voor je antwoord.

                  Ik wil ook binnenkort de koplamp unit vervangen aangezien deze erg verweerd begint te raken. (polijsten al 2x laten doen maar is toch maar een tijdelijke oplossing). Zijn er units die jullie aanbevelen? Ik wil wel voor de projectie units gaan aangezien de lichtverdeling gewoon veel beter is. Echter wil ik er ook niet teveel geld aan uitgeven.

                  Ik had deze op het oog, is dit iets? (ik wil dan wel de oplichtende ringen onklaar maken omdat ik niet van teveel “kermis effect” houdt)

                  http://www.cargoods.nl/shop/angel-eyes/6689-angel-eyes-koplampen-opel-astra-h-chroom/” onclick=”window.open(this.href);return false;

                  deze zijn ook in het zwart te krijgen, aangezien de auto zwart is wil ik eerder voor de zwarte gaan…

                  merci alvast!
                  gr
                  ricardo

                  #18260275
                  opel-mark
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    6 March 2011

                    geen depo angeleyes nemen, beter originele nemen, bij het originele is het lichtbeeld, kwaliteit en pasvorm stukken beter.
                    http://www.winparts.nl/verlichting/koplamp/opel/astra-h-estate-bouwjaar-2004-08—-/c28-588-14674/koplamp-rechts-1eg-270-370-321-hella/p149728.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.