Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Nieuwe kentekenplaathouder! (Nu met foto's houder gemon
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 september 2009 om 18:01 #17212560
Graag jullie mening. kwam vandaag binnen met de post!!
Een Irmscher kentekenplaathouder!Mvgr,
Eric
29 september 2009 om 18:06 #17528213:hmmz zou zweren dat die van Irmscher er anders uit zag :P
Mooi man, zulke kado’s via de post. Ben benieuwd hoe het staat op je vec….
:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics
29 september 2009 om 18:06 #17528214haha nice :D die tekst is ook superleuk :D heb de praktijk van die tekst vandaag zien gebeuren dus die tekst klopt :jerry
29 september 2009 om 18:07 #17528215Ik zie er inderdaad wel een stickertje van Irmscher opzitten,maar die funliners zijn bij iedere bezinepomp te koop,toch ???:hmmz:hmmz
29 september 2009 om 18:10 #17528216origineel gepost door ahrend
Ik zie er inderdaad wel een stickertje van Irmscher opzitten,maar die funliners zijn bij iedere bezinepomp te koop,toch ???:hmmz:hmmzjaja, maar niet van Irmscher!
29 september 2009 om 18:12 #17528217Ik wacht wel op de OPC-versie :jerry:jerry
29 september 2009 om 18:15 #17528218vet die wil ik ook, waar heb je die vandaan?
29 september 2009 om 18:17 #17528219origineel gepost door Oenatje
vet die wil ik ook, waar heb je die vandaan?Via via eBay!
29 september 2009 om 18:21 #17528220origineel gepost door Edvries
origineel gepost door ahrend
Ik zie er inderdaad wel een stickertje van Irmscher opzitten,maar die funliners zijn bij iedere bezinepomp te koop,toch ???:hmmz:hmmzjaja, maar niet van Irmscher!
OOO,je gaat dat Irmscher stickertje erop laten zitten :P:P,ps zie funliner.nl voor meer van die rake kreten
29 september 2009 om 18:25 #17528221Als je op het fototje van de verpakking kijkt , zie je dat de originele houder uit de verpakking van “chroom” is….Die grapjas heeft gewoon zijn originele opnieuw ingeseald :P:P:P:P
29 september 2009 om 18:29 #17528222origineel gepost door PAASHAAS
Als je op het fototje van de verpakking kijkt , zie je dat de originele houder uit de verpakking van “chroom” is….Die grapjas heeft gewoon zijn originele opnieuw ingeseald :P:P:P:PWat? Waar hebben jullie het over hee?
29 september 2009 om 18:30 #17528223origineel gepost door PAASHAAS
Als je op het fototje van de verpakking kijkt , zie je dat de originele houder uit de verpakking van “chroom” is….Die grapjas heeft gewoon zijn originele opnieuw ingeseald :P:P:P:Plijkt mij een orginele hoor:hmmz:hmmz:hmmz
29 september 2009 om 18:36 #17528224origineel gepost door gts power
origineel gepost door PAASHAAS
Als je op het fototje van de verpakking kijkt , zie je dat de originele houder uit de verpakking van “chroom” is….Die grapjas heeft gewoon zijn originele opnieuw ingeseald :P:P:P:Plijkt mij een orginele hoor:hmmz:hmmz:hmmz
Ja! Jij hebt toch ook zo 1?:hmmz
29 september 2009 om 18:39 #17528225origineel gepost door Edvries
origineel gepost door gts power
ja idd:thumbup
vind em erg goed staan(al zeg ik het zelf king: )
let wel op dat deze aan de voorkant niet past!!!!!!!!!
gr Tom
29 september 2009 om 18:43 #17528226origineel gepost door gts power
origineel gepost door Edvries
gr Tom
Ik ga kijken of mijn ouwe van achter voor past….
29 september 2009 om 18:45 #17528227origineel gepost door Edvries
gr Tom
heb je aan de voorkant geen houder dan:hmmz
29 september 2009 om 18:47 #17528228origineel gepost door gts power
gr Tom
heb je aan de voorkant geen houder dan:hmmz
Nope. Moet eigenlijk ff platen bestellen met dikke letters voor de mooi…. Waar haal ik die?
29 september 2009 om 18:48 #17528229Bling bling hoor !!!
;)29 september 2009 om 18:56 #17528230Mooi man :thumbup, ziet er hetzelfde uit als mijn Conrad plaat van 10 eurie’s alleen dan zonder tekst maar zat in dezelfde duitse verpakking.
29 september 2009 om 18:58 #17528231origineel gepost door jocoma
Mooi man :thumbup, ziet er hetzelfde uit als mijn Conrad plaat van 10 eurie’s alleen dan zonder tekst maar zat in dezelfde duitse verpakking.Ik zie dat Irmscher er niet op staan, is dat eraf gesleten of komt het door de foto?
29 september 2009 om 19:02 #17528232origineel gepost door Edvries
origineel gepost door jocoma
Mooi man :thumbup, ziet er hetzelfde uit als mijn Conrad plaat van 10 eurie’s alleen dan zonder tekst maar zat in dezelfde duitse verpakking.Ik zie dat Irmscher er niet op staan, is dat eraf gesleten of komt het door de foto?
Zoals ik al zei: de mijne ziet er hetzelfde uit alleen geen tekst/Irmscher staat erop maar zat in zo’n zelfde duitse verpakking, denk dat ze uit dezelfde fabriek komen, de één met Irmscher tekst en de andere zonder.
29 september 2009 om 19:07 #17528233origineel gepost door jocoma
origineel gepost door jocoma
Zoals ik al zei: de mijne ziet er hetzelfde uit alleen geen tekst/Irmscher staat erop maar zat in zo’n zelfde duitse verpakking, denk dat ze uit dezelfde fabriek komen, de één met Irmscher tekst en de andere zonder.
:sleeping:thumbup
29 september 2009 om 19:09 #17528234origineel gepost door Edvries
Nope. Moet eigenlijk ff platen bestellen met dikke letters voor de mooi…. Waar haal ik die?
die platen kun je wel laten maken bij zo’n platenboer:thumbup(geen idee waar die bij jou in de buurt zit:hmmz)
maarre wat koste deze houder eigenlijk:hmmz
gr Tom
29 september 2009 om 19:16 #17528235origineel gepost door gts power
die platen kun je wel laten maken bij zo’n platenboer:thumbup(geen idee waar die bij jou in de buurt zit:hmmz)
maarre wat koste deze houder eigenlijk:hmmz
gr Tom
Echt geen idee man……
29 september 2009 om 19:16 #17528236origineel gepost door jocoma
Mooi man :thumbup, ziet er hetzelfde uit als mijn Conrad plaat van 10 eurie’s alleen dan zonder tekst maar zat in dezelfde duitse verpakking.Irmscherplaat kost ook iets van 10 nogwat…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.