Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › Nieuwe Insignia gekocht !
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 oktober 2011 om 14:58 #17231658
Nou het is dan eindelijik zover.
Na een poosje rond gekeken te hebben welke kar ik nu weer zou kopen, is de keuze op een insignia gevallen.Vorige week een eindje proefgereden, en beviel uitermate goed :thumb
Het is de Edition hatchback geworden, met een 1.6 turbo motor.
Uiteraard heb ik er een paar opties op besteld.– Silver lake metallic lak
– Ambition pakket met navi 600
– Mistlampen voor
– Electronisch inklapbare spiegels
– Bi xenon met adaptive forward lightning
– 17 inch lichtmetalen velgenAls het goed is gaat de auto in week 42 (16-22 oktober) in productie, en de uiteindelijk
aflever datum zou dan ergens half of eind november zijn.Als ik de wagen binnen is bij de dealer krijg ik bericht.
Graag had ik alvast foto’s geplaatst maarja van iets dat je nog niet hebt is dat wat lastig.
Deze houden jullie dus van me tegoed :D1 oktober 2011 om 16:51 #17804717super! ben benieuwd!
1 oktober 2011 om 16:59 #17804718Goed bezig :thumbup
1 oktober 2011 om 17:34 #17804719Gefeliciteerd ! Prachtige kleur ook :D
1 oktober 2011 om 18:58 #17804720Gefeliciteerd man!!! Alvast veel voorpret gewenst.
Greetz Roel met een I.
1 oktober 2011 om 19:11 #17804721Gefeliciteerd met de aanschaf! Ik ben zelf positief verrast over de levertijd van de Insignia. Die van mij stond gepland voor begin november, maar vorige week kreeg ik een telefoontje van de dealer dat de auto komende week wordt geleverd!
Succes met de “wachtperiode” en hopelijk kun je snel rijden.
2 oktober 2011 om 06:21 #17804722Gaaf hoor, er komen steeds meer Insignia’s op het forum :thumb
Ben benieuwd naar de foto’s als je ‘m hebt.
Gr Colin
2 oktober 2011 om 06:31 #17804723@Melgi wrote:
Gefeliciteerd met de aanschaf! Ik ben zelf positief verrast over de levertijd van de Insignia. Die van mij stond gepland voor begin november, maar vorige week kreeg ik een telefoontje van de dealer dat de auto komende week wordt geleverd!
Hey dat is leuk om te horen dan lijkt me.
Wanneer had je em besteld en had je er nog opties bij genomen ?2 oktober 2011 om 09:25 #17804724@Insignia_fan wrote:
@Melgi wrote:
Gefeliciteerd met de aanschaf! Ik ben zelf positief verrast over de levertijd van de Insignia. Die van mij stond gepland voor begin november, maar vorige week kreeg ik een telefoontje van de dealer dat de auto komende week wordt geleverd!
Hey dat is leuk om te horen dan lijkt me.
Wanneer had je em besteld en had je er nog opties bij genomen ?Insignia_fan, lees dit draadje voor alle info: viewtopic.php?f=105&t=155082
3 oktober 2011 om 09:47 #17804725Ik ga vermoedelijk de configuratie nog wijzigen, alhoewel de wagen al besteld is king:
De 17 inch velgen worden vervangen door 18 inch dubbele spaak, en het
navi 600 systeem word vervangen door de navi 900 met bedieningsknop op middenconsole.16 november 2011 om 10:58 #17804726Update:
Vanmorgen heb ik even kennis mogen maken met m’n nieuwe insignia die gisteravond bij de dealer is binnengekomen.
Aflevering staat geplanned voor zaterdag 26 november.Uiteraard ga ik hier :kewlpics neergooien, of jullie moeten ze niet willen zien ;)
16 november 2011 om 21:14 #17804727Insignia_fan, gefeliciteerd met het goede nieuws! We zijn altijd benieuwd naar nieuwe pics!
25 november 2011 om 15:34 #17804728Nog een nachtje slapen :wink:
25 november 2011 om 20:25 #17804729Haha, slapen???? Tword un slapeloze nacht hoor!!!!!!
Sterkte!!!
Greetz Roel met een I.
26 november 2011 om 17:45 #17804730Vanmorgen was het dan eindelijk zover, de nieuwe insignia kon gehaald worden.
Zo’n 100 km mee gereden vandaag, en een paar foto’s gemaakt.
Hij rijd zoals verwacht fantastisch, puur genieten.Hieronder de :kewlpics
26 november 2011 om 18:09 #17804731verry nice denk er ook over om er 1 te nemen dezelfde maar wel zwart m,n veccie ingeruilt voor et vrouwtje nwe corsa nou ben ik aan de beurt gr baboe
26 november 2011 om 22:37 #17804732Mooie bak!!!!! Veel plezier ermee.
Greetz Roel met een I.
27 november 2011 om 12:48 #17804734mooie auto! ook een mooie kleur voor de Insignia
27 november 2011 om 15:41 #17804733De eerste 200 km zitten erop.
Na deze eerste kilometers heb ik het volgende kunnen ontdekken.
De gevoeligheid van de automatische inschakeling van de koplampen reageert wat nerveus.
Deze springen om de havenklap aan en uit.Hij stuurt als een massief blok de bochten om, rijd zeer soepel en is erg stil.
De motor is amper hoorbaar en het bandengeruis is nagenoeg niet aanwezig, ondanks de 18 inch 245/45 banden.Vooruitsproeiers vernevelen het water op de vooruit, dit is wel leuk maar nadeel is dat tijden het rijden de nevel nogal snel verwaait en je de voorruit niet nat krijgt :)
Wat de knop het het dashboard voor de parkeersensoren eigenlijk doet is me nog niet helemaal duidelijk, daarvoor moet ik eens in de handleiding duiken.
Als ik op de knop van de afstandsbediening druk om te sluiten en ik houd em ff ingedrukt, dan zouden vlgs mij de spiegels in moeten klappen. Dit gebeurt niet, maar alle 4 de ramen gaan wel helemaal open staan :wtf
Dit ga ik nog ens ff navragen van de week of dat wel de bedoeling is.Verder is het een en al genieten als je ermee rijd. :D
28 november 2011 om 07:41 #17804735@Insignia_fan wrote:
De eerste 200 km zitten erop.
De gevoeligheid van de automatische inschakeling van de koplampen reageert wat nerveus.
Deze springen om de havenklap aan en uitHij stuurt als een massief blok de bochten om, rijd zeer soepel en is erg stil.De motor is amper hoorbaar en het bandengeruis is nagenoeg niet aanwezig, ondanks de 18 inch 245/45 banden. Motor is idd erg stil. Zelf kom ik van een 1.9 cdti en dan is het verschil enorm!!!
Vooruitsproeiers vernevelen het water op de vooruit, dit is wel leuk maar nadeel is dat tijden het rijden de nevel nogal snel verwaait en je de voorruit niet nat krijgt :)
Heb ik bij mijn Insignia ook. Schijnt door de vernevelkopjes te komenWat de knop het het dashboard voor de parkeersensoren eigenlijk doet is me nog niet helemaal duidelijk, daarvoor moet ik eens in de handleiding duiken. De voorste parkeersensoren gaan aan wanneer je je auto in reverse zet. Eventueel kun je ze ook handmatig aanzetten, wanneer je bijvoorbeeld een parkeervak voorwaarts inrijdt. Wanneer je wegrijd gaan deze ook weer vanzelf uit. Best handig maar je moet het effe doorhebben
Als ik op de knop van de afstandsbediening druk om te sluiten en ik houd em ff ingedrukt, dan zouden vlgs mij de spiegels in moeten klappen. Dit gebeurt niet, maar alle 4 de ramen gaan wel helemaal open staan :wtf
Dit ga ik nog ens ff navragen van de week of dat wel de bedoeling is. Volgens mij zijn de inklapbare spiegels alleen icm electr stoelen met geheugenfunctie. Weet ik echter ook niet zeker.Verder is het een en al genieten als je ermee rijd. :D Dat “probleem” heb ik na 3 maanden ook nog steeds :jerry
Greetz Roel met een I
29 november 2011 om 17:04 #17804736mooie bak zeker de kleur geweldig (heb de zelfde haha)
gr Dennis
29 november 2011 om 19:15 #17804737@Insignia_fan wrote:
De eerste 200 km zitten erop.
Deze springen om de havenklap aan en uit.Hij stuurt als een massief blok de bochten om, rijd zeer soepel en is erg stil.
De motor is amper hoorbaar en het bandengeruis is nagenoeg niet aanwezig, ondanks de 18 inch 245/45 banden.Vooruitsproeiers vernevelen het water op de vooruit, dit is wel leuk maar nadeel is dat tijden het rijden de nevel nogal snel verwaait en je de voorruit niet nat krijgt :)
Wat de knop het het dashboard voor de parkeersensoren eigenlijk doet is me nog niet helemaal duidelijk, daarvoor moet ik eens in de handleiding duiken.
Dit ga ik nog ens ff navragen van de week of dat wel de bedoeling is.Verder is het een en al genieten als je ermee rijd. :D
Insignia-fan, goed om te horen dat de auto zo goed bevalt!
Vwb het inklappen van de zijspiegels: dit werkt niet meer op de afstandsbediening bij de 2012 modellen. Ramen openen en sluiten (incl. Schuif/kanteldak) werkt wel op de afstandsbediening. Ramen gaan echter alleen open als je de unlock-knop ingedrukt houdt en niet als je de lock-knop ingedrukt houdt.
Veel rijplezier!
30 november 2011 om 18:50 #17804738Gaaf ding Amice! :wors Morgen kan ik eindelijk mijn foto’s van de insignia van de camera afhalen. Card reader kapot. :fy1 Veel veilige km’s gewenst.
29 december 2011 om 08:01 #17804739foto`tje van under the hood?
29 december 2011 om 20:44 #17804740Even een opmerking over het inklappen van de spiegels. Als je de electrisch verstelbare voorstoelen met geheugenfunctie hebt, dan kan je door kort op de lock knop te drukken van je afstandbediening de spiegels laten inklappen, kort op de unlock toets drukken, klappen ze weer uit.
Als je de toets ingedrukt houd gaan de ramen open cq dicht.
Ik heb een insignia model 2012 cosmo met de ” duurdere ” uitvoering stoelen en bij mij werkt het zo. Evenals het draaien van de rechterbuitenspiegel naar beneden als je hem in de achteruit zet zodat je de stoeprand ziet in je buitenspiegel bij het achteruitrijden (handig). -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.