Nieuwe Insignia Airco en software nog lang niet 100%

Forumindex Forums Modellen Insignia Nieuwe Insignia Airco en software nog lang niet 100%

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 51 tot 52 (van in totaal 52)
  • Auteur
    Krommenek

Goldmember: ik heb geen idee of dit ook gedaan is. Ik ben zelf geen automonteur dus….
      Ik moet nu weer terug, dus neem je opmerking omtrent deze mogelijkheid ook maar mee, bedankt i.i.g.

hpp
      Deelnemer

@Insigniauser wrote:

Ik dring niets op, hoe kom je erbij? Ik geef alleen mijn visie. Ik ben niet de enige die dit aangeeft, het internet staat er vol mee. Als je het niet van mij wil aannemen, ga dan lekker door met wat je doet en blijf je met de stank zitten.

“Ik wil het niet, ik doe het niet want het staat niet in het boekje”. Sta je ook zo te schutteren bij de garage en niets wil aannemen van de “professional”?

Als het je niet aanstaat wat men hier als mogelijkheden aandraagt, kom dan ook niet lopen janken op dit forum waar men elkaar als volwassenen behandeld en zich niet als een klein kind gedraagd. Basta!

Even off topic

Ik wil hier toch nog wel even op reageren.
        Het is niet mijn stijl maar de manier waarop jij reageert, insigniauser, is niet normaal.
        Er is maar één mening en dat is die van jou. Een forum is bedoelt om ervaringen te delen niet om mensen op een dwingende, zelfingenomen wijze jou ervaringen op te dringen. Met uitingen van “dan moet je het zelf weten en je moet niet naar me luisteren”
        Doe ff normaal, deel je ervaring en een ieder doet hiermee wat hij/zij wil.

2 berichten aan het bekijken - 51 tot 52 (van in totaal 52)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.