Nieuwe Infinity Sound System versterkers beschikbaar!!!!!!!

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Nieuwe Infinity Sound System versterkers beschikbaar!!!!!!!

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Opel_Bjorn
    Deelnemer

Ik heb men Astra Sports Tourer laten uitrusten met het Infinity Sound System. Al van dag 1 ervaarde ik ongewilde geluidsschommelingen (Volume gaat automatisch omhoog en omlaag en de bas valt soms weg). Volgens Opel Belgium was het allemaal normaal en moest ik er mee leren leven (ik verwachte tevéél van het systeem volgens hun) Maar het internet is staat vol van dezelde klachten zowel bij de Insignia als bij de Astra

Uiteindelijk is alle zever opgelost geraakt, dit na een 100 tal telefoons en mails voor Opel Belgium en véél stress later. Ik heb bij dit probleem mij nooit laten afschepen door Opel Belgium omdat ik 500% zeker was dat het Infinity Sound System fouten vertoont. Volgens Opel is er geen enkel probleem en speelt het allemaal gelijk het hoort. Dat is dan ook de reden dat het hele internet vol klachten staat. Ik ben een héél bedeesd manneke maar als er mij onrecht wordt aangedaan dan kan ik wel eens 180° draaien. Op den duur weigerde Opel Belgium om nog contact met mij op te nemen of mijn mails te beantwoorden. Dan staat ge daar schoon te koekeloeren. ik heb me dan maar naar de grote bazen van Opel zelf gewent. en natuurlijk nog geen dag later kreeg ik telefoon van nen hoge piet van Opel zelf (nen Nederlander). Ik moest voor hem mijn verhaal nog eens doen. Hij ging mijn dossier ne keer volledig uitpluizen en kijken hoe het allemaal zat. Paar dagen later kreeg weer telefoon van dezelfde persoon en hierbij werd er bevestigd dat Opel Belgium mij slecht behandeld heeft. Hij verontschuldigde zich daar ook voor. Er kwam toen boven water dat er effectief problemen zijn met het Infinity Sound System en dat er nieuwe versterkers beschikbaar zijn. Er werd mij daarom een volledige nieuwe installatie aangeboden die gratis terug werd ingebouwd en een schadevergoeding van 300€ om zich te verontschuldigen en om de kosten te dekken die ik heb moeten maken. Ze konden mij met 200% garanderen dat de geluidsschommelingen effectief weg waren. Ik ben nu juist de auto bij den Barto in Hoogstraten gaan halen, waar ze alles terug origineel hebben gezet naar de Infinity installatie, en inderdaad de geluidsschommelingen zijn effectief verdwenen. Ik ben echt super content van den Barto want die hebbe mij alty goe geholpen en naar oplossingen gezocht zonder te zeure of kosten aan te rekenen! Dikke merci dus!!!! Er zijn ook nieuwe versterkers voor den Insignia, dus ruilen die handel als ge een Infinity Sound System hebt!!! Zo ziet ge maar dat ge als kleine man maar ni te rap moet opgeven. En laat u zeker ni doen door Opel Belgium want die vertrouw ik voor geen haar meer.

baboe
      Deelnemer

foto.s ? graag

Opel_Bjorn
        Deelnemer

Foto’s van?? De nieuwe versterker ziet het er hetzelfde uit als de oude maar maar heeft een ander bestelnummer.

jwvanyperen
          Deelnemer

:thumb

Opel_Bjorn
            Deelnemer

Voila het resultaat met de nieuwe versterker

[youtube:2esq7t9p]http://www.youtube.com/watch?v=Y5mrpZ0aMCc&feature=youtu.be[/youtube:2esq7t9p]

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.