Nieuwe display & radio Vectra 2004

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Nieuwe display & radio Vectra 2004

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    mark-vd-lely
    Deelnemer

Hallo,

Zoals de titel al doet vermoeden heb ik een Opel Vectra uit 2004 met een standaard radio en extern display.
      nu vraag ik me af of deze radio’s te vervangen zijn door een modernere (met navigatie, carkid usb enz.) maar dan wel zoals het nu zit.
      dus een Radio (zonder scherm) in een dubbele (of enkele) din maat. en dat je het originele scherm vervangd door een mooi kleurenscherm waar je de navigatie enz op kan zien.

ik heb een beetje rond gekeken op het forum en kon niet zo snel iets vinden.
      als er al een topic over is hoor ik het graag :)

Mark,

gwriemersma
      Deelnemer

Kijk maar eens op topic van jraaf die heeft ook de swap gemaakt
        Staat ook een howto op

mark-vd-lely
        Deelnemer

Inmiddels heb ik een andere radio gekocht. Een parrot asteroid smart. Geweldig ding, alleen een paar dingetjes
          Ik wil op het bovenste display de datum laten zien dieje normaal ziet als je radio uit staat. Bij mn vorige auto (astra g) moest ik een draadje doorknippen, wie weet welke?

Heeft iemand ervaring met een asteroid? Ik heb geen zin om de kabel van mn handrem te verbinden met de radio. Die moet verbonden kunen worden om apps te downloaden,zo weet je radio dat je stil staat. Nu heb ik hem met de +van mn radio verbonden maar dat werkt dus niet.

Opeltje17
          Deelnemer

Draadje aan massa leggen(min) dan kan je apps tijdens het rijden downloaden.

Kano
            Deelnemer

Werlt de Asteroid ook op de stuurwielbediening? Vond het een interessant apparaat, maar de stuurwielbediening was (toen ik keek) nog niet werkend te krijgen op de 2004 Sigs/Vectras.

mark-vd-lely
              Deelnemer

@ opeltje 17
                achterop de asteroid zit een groene en een zwarte kabel. ik heb die verbonden met elkaar en het werkte

@kano

jammergenoeg heb ik geen stuurwielbediening dus ik kan het niet testen. wat ik gelezen heb is dat het heel goed werkt,

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.