Nieuwe Corsa rijder……..

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Nieuwe Corsa rijder……..

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Tigra-Black

Na een reeks van auto’s te hebben gehad na onze Zwarte Tigra is enkele weken terug de tijd aangekomen dat ik mijn lease auto moest inleveren.
      In de tussentijd hadden we de tweede auto al verkocht dus waren we auto loos, wel drie boten liggen maar ja daarmee kan je niet overal komen hahahahahaaa

Dus een leuke deal gemaakt met het bootje wat ik het liefste kwijt wou, dus gerolen tegen een (ff vloeken in de kerk) Honda Prelude met wat leuke motor aanpassingen :) was bloedsnel en zo laag dat ik er met moeite in en uit kon komen. Dus was ik er al snel uit die moest weg, er kwam iemand langs met een corsa hmmm zal ik het wel of niet doen?

Knoop door gehakt en het gedaan, ik moet eerlijk bekennen dat ik er geen seconde spijt van heb.
      Geen gekraak of gepiep in de corsa wat een genot.

Even nog wat spec’s en dan……………. :kewlpics

Gsi 1.6i 16V uit 06-1996 met airco (GRRRRRRRR altijd hetzelfde moet gevuld worden)
      Irmscher einddemper
      Blanke lelijke achterlichten (iemand die ze wil ruilen tegen andere van harte welkom)
      Blanke koplampen met LED strips
      M3 spiegels met werkende knipperlichten
      195-45-16 bandjes op de velgjes
      K&N filtertje en een veerpootbrug

Alle lampjes in de cockpit en middenconsole werkend :) was ff prutsen maar dan heb je ook weer wat, en dan nu pica time

Vannos
      Deelnemer

welkom en mooie GSI heb je !

:thumb

merivawim

Leuke corsa…zal wel vooruitgaan :-)
          Die motor kan wel eens een poetsbeurtje gebruiken…als je wat tips wil…vraag gerust.

Tigra-Black

Idd under tha hood mag hij wel een poetsbeurt hebben.
            Gisteren al een poging gedaan om de ecotec kap te ontdoen van die transparante zooi die ze er vroeger op sproeide maar meet geen mogelijkheid weg te krijgen, thinner, commandant en het werd wel wat minder maar weg gaan hooooo maar.
            De rest krijgt morgen mits het niet regent eerst een wasbeurt en daarna een poetsbeurtje dan ziet het er allemaal een stuk gelikter uit.

Qua rijden ja gaat lekker van zijn plek af voor zijn afmetingen, zelfs versnellen op de snelweg vanaf 100 / 120 km/H naar de 150 of 160 gaat soepel en snel zonder vreemde geluiden of trillingen :)

merivawim

oeps, thinner, commandant…daar zou ik afblijven. Is het een soort verf dat op die afdekplaat hangt? Of wat bedoel je met die “transparante zooi?”?
              Een goede APC (All purpose cleaner) en evntueel eens polijsten zou ik voorstellen.

Kermitkiller

ook welkom hier :thumb

Tigra-Black

Thankzz allemaal maar,

Even toch weer updaten :D

Morgen rij ik weer wat anders ……….
                  Heb net een leuke deal gemaakt met een vectra B 2.0i 16v CDX station in het zwart :jerry
                  En natuurlijk foto’s gaan volgen hihi

Tigra-Black

Even een update met wat foto’s welke ik van de vorige eigenaar heb gekregen,

merivawim

mooie vectra :thumb

Vannos
                      Deelnemer

Succes met de vectra :thumb

nog plannen met de wagen ?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.