Nieuwe Corsa – paar puntjes. :)

Forumindex Forums Modellen Corsa Nieuwe Corsa – paar puntjes. :)

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17240100
    Ivolution
      Lid sinds:
      14 July 2011

      Hallo,

      Ik ben Ivo uit Maasland, heb sinds een maandje een eckte Corsa B, uit ’97, met 125k op de teller, helemaal in ‘t wit.
      Ben er zeer tevreden mee, helemaal niks te klagen, maarja ik ben jong, en zo’n auto moet wel bij mij passen.

      Ik wil dus een sportief einddempertje hebben, en ik zat zo te kijken naar wat er is, maar veel ervaringen van mensen kon ik niet vinden, behalve dat sebring/remus wel oke is. Nou, die zijn mij net iets te duur. :(

      Nu heb ik deze gevonden, is dit wat?

      Ook merk ik dat als ik met 120+ door een bocht op de snelweg ga dat hij niet heel veel houvast heeft. Ik heb een veerpootbrug gevonden hiervoor, is het effect hiervan merkbaar?

      Mvg, Ivo ;)

      #17905346
      Vans-91
        Lid sinds:
        22 November 2010

        ik zou eerder voor bochtenwerk een schroefsetje plaatsen ofso of zowiezo andere veren dat hij dan wat stugger is leunt de auto minder naar de buitenkant.

        #17905347
        Ivolution
          Lid sinds:
          14 July 2011

          @Vans-91 wrote:

          ik zou eerder voor bochtenwerk een schroefsetje plaatsen ofso of zowiezo andere veren dat hij dan wat stugger is leunt de auto minder naar de buitenkant.

          Kan ik niet betalen. :P Ik zit gewoon nog op het VWO en krijg een maandsalaris van Domino’s.

          #17905348
          McKaamos
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 December 2009

            Als je het niet kan betalen moet je geen auto gaan rijden ;)
            120 euro moet je echt wel kunnen missen, mocht je b.v. eens ergens iets aan moeten laten repareren. Die paar centen zijn zo weg…

            Maargoed, wat de rest dus zegt. Sebring, Remus, Fox, Supersprint, etc. Prima merken, maar het kost allemaal een bom duiten.
            Veerpootbrug is opzich wel geinig, maar is vooral show. Wil je het weggedrag verbeteren, dan druk je er een verlagingsset of schroefset onder, en dan liefst niet de goedkoopste set die je kan krijgen.

            Is het nieuw niet te betalen, dan kijk je of je het tweedehands kan krijgen. Er staat vaak genoeg wat aangeboden hier op het forum ;)

            #17905349
            Ivolution
              Lid sinds:
              14 July 2011

              Ik heb wel een spaarpotje en kan het betalen, ik weet alleen niet of ik gelijk zoveel geld in een auto wil steken die ik pas 1 maand heb. Hij was 1750 euro, en dan is +-600 euro voor een schroefsetje wel duur.

              Verder zal ik naar zo’n uitlaat op zoek gaan, mits de uitlaat waar ik de link van posten niets is.

              #17905350
              McKaamos
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 December 2009

                Ahh jah, niet gezien. Novus… Volgens mij een beetje een nieuwkomer en B-merk, maar heb er weinig slechts over gehoord. Zal dus ook wel aardig zijn.
                Ben met B-merken alleen bang dattie misschien wat teveel noise maakt en dus vriendjes in blauw gaat aantrekken…

                #17905351
                KRSA2000
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  25 February 2009

                  Novus is niks…
                  Slechte kwaliteit en pasvorm.

                  Ff wat langer wachten en geld opzij zetten voor wat fatsoenlijks!

                  #17905352
                  Ivolution
                    Lid sinds:
                    14 July 2011

                    Ik ga dan denk ik voordeze met opzet stuk EV-DTM4. :)
                    Bedankt voor de hulp. Moet zeggen dat ik erg blij ben met m’n autootje. :wub

                    #17905353
                    Fearless
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      9 January 2005

                      enkel een veerpootbrug erop ga je niet merken op een std auto. kan zelfs nog nadeliger zijn als nu

                      #17905354
                      CorsaB5drsX14XE
                        Lid sinds:
                        24 January 2010

                        voor ongeveer dat geld doe ik mijn bijna een jaartje oude Sebring einddemper weg!
                        Heb je geluid wat echt gemaakt is voor Corsa B motoren, pasvorm die echt juist is en niet met een soort grote slangenklem om de demper heen opgehangen spul.
                        kwaliteit :vertag

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.