Nieuwe Cascada

Forumindex Forums Modellen Cascada Nieuwe Cascada

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    KevBE
    Deelnemer

Wederom bedankt voor de info Marc! :thumbup

Knoxxio

@Marc64 wrote:

Ja ik heb die camera, en ondanks dat ik hier vooraf las dat die suggestielijnen er niet zouden zijn, worden ze toch getoond, van geel naar rood, zal er morgen eens een foto van posten.

Hi Mark + Kevbe,

Ik heb vernomen dat die geleidingsstrepen niet op de Intellilink Navi950 zit, zoals bij mij.
        Maar in de nieuwste firmware update heeft Opel de richtingsdriehoekjes toch vervangen door die lijnen.

Dus Mark, ik ben eigenlijk benieuwd welke firmware en welke kaartenversie jouw Cascada heeft. Zo te zien heb jij ook een Intellilink.
        Ook ben ik benieuwd naar de gekozen opties, zoals Flexride en etc.

Overigens uit ervaring, de camera geeft bij volle zon en bij volledig donker een zeer acceptabel beeld.

Marc64
        Deelnemer

Zal morgen versie Firmware en kaartenversie opzoeken voor je. Zoals je op de foto’s ziet krijg ik wel degelijk de geleidingslijnen, en een driehoek met uitroepteken als ik écht te dicht kom. Ondertussen ook ervaring (spijtig genoeg) met de camera bij regen, dit geeft wel wat wazig beeld, die van onze andere wagen echter ook, heeft dus niks met de Cascada op zich te maken. De Cascada is overigens full-option, met uitzondering van de 20″ velgen die ik eigenlijk wou, deze pasten alleen op de benzine versie. Ben er algemeen gezien echt wel tevreden mee.

KevBE
          Deelnemer

Afgelopen donderdag werd de wagen geleverd. Wat een zalige auto! De Insignia is al helemaal vergeten. Uit reviews op het internet bleek dat de 170 pk maar nipt zou zijn maar dat vind ik niet. De wagen rijdt heel vlot en de versnellingsbak is lekker soepel. Het bereik van de versnellingen is zeer groot zodat je, indien gewenst, heel schakellam kan rijden. De Hiperstrut ophanging is gewoon subliem! Ik ben meer dan tevreden! :-)

KevBE
            Deelnemer

KevBE
              Deelnemer

@Knoxxio wrote:

@Marc64 wrote:

Ja ik heb die camera, en ondanks dat ik hier vooraf las dat die suggestielijnen er niet zouden zijn, worden ze toch getoond, van geel naar rood, zal er morgen eens een foto van posten.

Hi Mark + Kevbe,

Ik heb vernomen dat die geleidingsstrepen niet op de Intellilink Navi950 zit, zoals bij mij.
                Maar in de nieuwste firmware update heeft Opel de richtingsdriehoekjes toch vervangen door die lijnen.

Dus Mark, ik ben eigenlijk benieuwd welke firmware en welke kaartenversie jouw Cascada heeft. Zo te zien heb jij ook een Intellilink.
                Ook ben ik benieuwd naar de gekozen opties, zoals Flexride en etc.

Overigens uit ervaring, de camera geeft bij volle zon en bij volledig donker een zeer acceptabel beeld.

Ik heb dus modeljaar 2015. De lijnen verschijnen ook bij mij in beeld.

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.