Nieuwe Calibra

Forumindex Forums Modellen Calibra Nieuwe Calibra

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    RISL
    Moderator

Zoals jullie waarschijnlijk al wel wisten, gaan er al geruime tijd geruchten rond over een nieuwe Calibra op het Insignia-platform. Vanuit Opel is inmiddels gelekt dat nieuwe Calibra komt, vanaf 2013 mogen de eerste exemplaren verwacht worden.

Voor meer informatie kun je kijken op mijn blog, waar ik het hele artikel heb geplaatst: ttp://ri-sl.blogspot.com/2011/05/new-opel-calibra-coming.html

bigmike

Ik denk toch niet dat het zo’n hit word als de calibra…

zou wel leuk zijn als er echt een nieuwe calibra komt,maar dan wel met de kenmerken van de oude calibra..

das mijn mening dan he :mrgreen:

McKaamos
        Deelnemer

Het is wel jammer idd, dat er nog geen definitive informatie is, alleen een “leak” die zegt dat hij gaat komen en gebaseerd is op het Insignia platform. Looks-wise zou het idd gebaseerd moeten zijn op de GTC Concept, maar dat zegt natuurlijk ook niet alles. Het kan prima dat daar nog aanpassingen op gedaan worden.

Ik ben in ieder geval al aan het sparen. Of het daadwerkelijk iets interessants is, merk ik in 2013 wel. En is het niks, dan heb ik een hoop cash om te spenderen aan whatever i like :P

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.