Nieuwe bumper

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Nieuwe bumper

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273472
    MarnixvanB
      Lid sinds:
      10 December 2014

      Hallo iedereen,

      Ik heb een tijd terug een ongeluk gehad. Iemand reed achterop. Maar door moeilijk gedoe door de tegenpartij krijg ik niet de volledige schade vergoed. Nu zoek ik een nieuwe/andere achterbumper voor mijn auto (zafira 2007). Ik kwam een nieuwe tegen van van wezel met pad garantie. Is dat wat? Of heeft iemand een ander idee?

      Gr. Marnix

      #18295820
      Dolby
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 May 2008

        Ik heb een van Wezel airco condensor. En inmiddels ruim 1 jaar met tevredenheid in gebruik. De airco condensor zag er goed uit en werkt nog steeds perfect. De pasvorm is ook perfect dus ik ben zeer tevreden. Maar qua bumpers kan ik helaas niet zeggen over pasvorm en kwaliteit.

        #18295821
        MarnixvanB
          Lid sinds:
          10 December 2014

          Bedankt voor je reactie.
          Ik heb een tweedehands originele bumper op de kop getikt voor nog minder dan een nieuwe van Wezel, die is inmiddels gespoten en het kofferdeksel is ook gerepareerd en gespoten. Nu weer schadevrij!

          Groet Marnix

          #18295822
          Dolby
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2008

            Goed om te horen. Gelukkig maar. Schade is nooit leuk vooral niet als je het zelf niet schuld bent. :thumb

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.