Nieuwe B.C. melding :-)

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Nieuwe B.C. melding :-)

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    2000
    Moderator

Nadat ik enige jaren terug aangenaam verrast werd met de melding dat de bandenspanning te laag was (wist niet dat het op mijn vectra zat :D ), kreeg ik nu een nieuwe. Op zich grappig, aan de andere kant een beetje laat: Ik doe de deuren namelijk al enige tijd open met de sleutel open, dus het batterijprobleem was bekent :sleeping

GTS Power
      Deelnemer

Die kende ik nog niet :D

2000
        Moderator

Heb geduld, komt vanzelf :D

Step-han
          Deelnemer

Heeft elke Vectra dat je een melding krijgt als de bandenspanning te laag wordt? (Vectra C2 1.9 CDTI uit 2007 en het is geloof ik een Cosmo)

2000
            Moderator

Ik heb 1 van de eerste gts-sen, en die waren rijk uitgerust. Het schijnt dat de hoeveelheid extra’s daarna alleen maar minder werden. Ik heb geen idee of de jouw dat heeft. Ik zou zeggen: draai eens een band leeg. Bij een benzinepomp o.i.d. heeft wel de voorkeur :D

evertfisherman
              Deelnemer

Ik krijg bij mijn weten altijd de melding bij 1.9 bar.

Laatst kreeg ik melding dat 1 band 1.9 bar was, echter bij de benzinepomp pompte ik de andere banden ook op voor de zekerheid en de meter daar gaf 2.0 bar aan, dus deze banden waren 0.2 bar te laag. (alle vier de banden moeten 2.2 bar zijn bij mij).

Voortaan ga ik die banden maandelijks controleren, kleine moeite en kost niets om deze op te pompen.

2000
                Moderator

Volgens mij kreeg ik laatst een melding bij 2.2 bar?

CORSAGSI

Alleen jammer dat het systeem redelijk storings gevoelig is :thumbdown
                    Ik heb ze er niet meer in zitten i.v.m de OPC velgen maar ik krijg als het heel koud is evengoed de melding dat ik linksachter moet oppompen, beetje vreemd als er geen sensoren in de wielen zitten :D

greetz,

GTS Power
                    Deelnemer

ik heb ze ook altijd gehad maar er was geen enkele melding bij wat niet klopte :thumbup

aapje1963
                      Deelnemer

Bij je OPC velgen betekend het pas op je mooie velgen…..lol wow.!!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.