Nadat ik enige jaren terug aangenaam verrast werd met de melding dat de bandenspanning te laag was (wist niet dat het op mijn vectra zat :D ), kreeg ik nu een nieuwe. Op zich grappig, aan de andere kant een beetje laat: Ik doe de deuren namelijk al enige tijd open met de sleutel open, dus het batterijprobleem was bekent :sleeping
Ik heb 1 van de eerste gts-sen, en die waren rijk uitgerust. Het schijnt dat de hoeveelheid extra’s daarna alleen maar minder werden. Ik heb geen idee of de jouw dat heeft. Ik zou zeggen: draai eens een band leeg. Bij een benzinepomp o.i.d. heeft wel de voorkeur :D
Ik krijg bij mijn weten altijd de melding bij 1.9 bar.
Laatst kreeg ik melding dat 1 band 1.9 bar was, echter bij de benzinepomp pompte ik de andere banden ook op voor de zekerheid en de meter daar gaf 2.0 bar aan, dus deze banden waren 0.2 bar te laag. (alle vier de banden moeten 2.2 bar zijn bij mij).
Voortaan ga ik die banden maandelijks controleren, kleine moeite en kost niets om deze op te pompen.
Alleen jammer dat het systeem redelijk storings gevoelig is :thumbdown
Ik heb ze er niet meer in zitten i.v.m de OPC velgen maar ik krijg als het heel koud is evengoed de melding dat ik linksachter moet oppompen, beetje vreemd als er geen sensoren in de wielen zitten :D