Nieuwe autoradio, accu leeg..

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Nieuwe autoradio, accu leeg..

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264994
    MartinCT
      Lid sinds:
      28 July 2013

      Hallo,

      Ik heb eergister mijn nieuwe Eonon radio geinstalleerd in mijn 2003 Vec GTS echter stond ik vanmorgen met een lege accu.
      Ik heb de constante 12v en geschakelde al geprobeerd om te draaien met weinig resultaat.
      Ook heb ik het Autoleads adapterkabel stuk met stuurwiel interface er tussen uit gehaald, dit mocht ook niet baten.

      Ik ben ten einde raad!

      Iemand hetzelfde probleem gehad of advies?

      #18226599
      Seth
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 September 2009

        Normaal als je radio afstaat als je de sleutel eruit trekt kan deze geen stroom meer verbruiken. Is je batterij nog wel in orde? Alternator check? Heb je nergens anders een constante verbruiker aanstaan?

        Grtz Seth

        #18226600
        nova….
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Accu opladen en ff doormeten?

          En de dynamo ook,

          #18226601
          MartinCT
            Lid sinds:
            28 July 2013

            Hey thanks maar beide zijn doorgemeten en werken prima, als ik sleutel uit contact trek en je meet de radio door op constant 12v dan bouwt hij langzaam op van 0.2 naar 2 ampere!

            #18226602
            MartinCT
              Lid sinds:
              28 July 2013

              Update;’

              Zonder de adapter er tussen en met een geschakelde + van de aansteker achter trekt hij hem niet leeg.
              Ik heb een stuurwiel interface van Connects2 type CTSVX001.2 ik denk dat dit de boosdoener dan is?
              Had ik CTSVX001 ipv 001.2 moeten hebben? van de productinfo word ik ook niet veel wijzer.

              #18226603
              Kano
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2012

                Ik kan me niet voorstellen dat de stuurwielinterface dat doet. Die krijgt toch geen directe voeding?

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.