Nieuwe automatten Astra H station: waar het best te halen?

Forumindex Forums Modellen Astra Nieuwe automatten Astra H station: waar het best te halen?

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    oomens94
    Deelnemer

Simpel, ben op zoek naar setje nieuwe automatten voor mijn Astra H station. Gaat vooral om de voorste twee.

Iemand tips waar vervangende matten te kopen? Hoeft niet persé origineel te zijn, maar ook niet te gek duur. Wil wel graag matten die goed passen.

Alvast bedankt,

Ralph

astrid_fahrer
      Deelnemer

Bij de dealer zijn ze soms niet schrikbarend duur en anders staan er op Ebay ook een hoop originele mattensets te koop.
        Vaak kun je kiezen uit het wat duurdere (mooiere) velours of een goedkopere ribbelstof.

Anoniem

matten-online.nl

stefanDTI

Opel Nienhause duitsland !

Staat online op EBay….

Voor 45€ een mooie origneel Opel verlourse matten set !

opel-mark
            Deelnemer

gm-tuningparts ? of het wat is kan ik pas zaterdag zeggen, ik heb er een setje besteld.

oomens94
              Deelnemer

Bedankt voor de reacties! Matten- online lijkt er inderdaad goed uit te zien. Wellicht ga ik origineel voor Opel, wellicht niet.

Er zijn zoveel van deze matten te verkrijgen, dat je door te bomen het bos niet meer ziet.

Is het wat Mark, van GM-T?

Anoniem

Ja ik bestel ze altijd bij die matten online… Pasvorm is fantastisch, dus voor dat geld..

oomens94
                  Deelnemer

Matten online besteld. Inderdaad perfecte pasvorm en prima afhandeling van zaken. Nog kleuren te kiezen van stiksels e.d. ook, prima prijs. Pasvorm zoals pixels al zei nog bijna beter dan Opel origineel.

opel-mark
                    Deelnemer

ik heb ze van gmtuningparts, zwart ipv origineel grijs, de kwaliteit lijkt een stuk beter te zijn dan origineel, enkel geen opellogo erin, pasvorm is perfect

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.