Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Nieuwe auto: Astra J Sports Tourer (1.4t 2011)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 april 2013 om 07:44 #17257023
Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van een andere auto… Een Sports Tourer :-)!
Het is de Cosmo 120pk uitvoering met daarbij extra’s zoals:
-Stoelverwarming
-Stuurverwarming
-UHP/Bluetooth
-PDC
-AGR stoelen
-18″ velgen
-Bandenspanning sensorKleur: Technical Grey :wub
Hiervoor had ik een blauwe Vectra C-1 1.8 uit 2002.
To-do/Wishlist:
Xenon:
In de Vectra had ik ook Xenon, dit was van een B merk en ik had binnen 2 jaar een defecte ballast. Overigens vond ik het lichtopbrengst ook matig (6000k). Heeft iemand een tip voor een goed setje prijs/kwaliteit met uiteraard een goede lichtopbrengst?
Kan ik het Xenon 1:1 monteren in de Astra? De Vectra had bolle lensen, de Astra heeft reflectors?DRL:
De DRL lampen vervangen voor LED lampen of witte/6000k temp. lampen (i.v.m. Xenon).Chippen:
Ik vind de 120pk net wat onderbemeten voor 1337kg… Ik zit te twijfelen tussen EDS en Unlimited Tuning.EDS: 165pk 265Nm
UT: 170pk 270NmKlopt het nou echt dat de auto bij dezelfde rijstijl iets zuiniger zal lopen? Ik wil ook de EGR softwarematig uitschrijven (i.v.t.)
—-
Pics volgen z.s.m!
:kewlpics15 april 2013 om 10:47 #18126268Heeft iemand ervaring met het inbouwen van een achteruitrijcamera? Opel rekend 195 euro voor deze optie, als je de auto nieuw koopt.
Ik heb een CD500, deze is volgens mij niet voorzien van een video-in. Kan iemand mij hierin advies/tips geven?
16 april 2013 om 10:46 #18126269gaat niet.
volgens mij kan het alleen nagemonteerd worden bij 1 bepaald type radio/navi.16 april 2013 om 12:11 #18126270Heb geen antwoord op je vraag.
Vind €195 voor een niet-aftermarktet achteruitrijcamera echter niet veel, zonde dat de vorige eigenaar daar niet voor gekozen heeft.Ben erg benieuwd naar de foto’s.
17 april 2013 om 15:04 #18126271@D3nnis_ wrote:
Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van een andere auto… Een Sports Tourer :-)!
To-do/Wishlist:
Xenon:
In de Vectra had ik ook Xenon, dit was van een B merk en ik had binnen 2 jaar een defecte ballast. Overigens vond ik het lichtopbrengst ook matig (6000k). Heeft iemand een tip voor een goed setje prijs/kwaliteit met uiteraard een goede lichtopbrengst?
Kan ik het Xenon 1:1 monteren in de Astra? De Vectra had bolle lensen, de Astra heeft reflectors?Over Pilot sets hoor ik de meeste positieve verhalen. Een negatief punt, al zeggen sommige dat als het goed afgesteld is dat het geen problemen veroorzaakt, is dat je zonder de bolle lenzen andere automobilisten eerder zult verblinden cq irriteren.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.