nieuwe astra sportstourer 14 turbo

Forumindex Forums Modellen Astra nieuwe astra sportstourer 14 turbo

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    wimdm
    Deelnemer

vandaag heb ik een proefrit mogen maken met de nieuwe astra sportstourer 14 turbo. als verstokte dieselrijder verwachtte ik het ergste van deze benzinemotor. maar ik was integendeel aangenaam verrast over de soepelheid van deze motor. ik had echt het gevoel alsof ik in een diesel reed. wel het bekende turbogat ervaren doordat de turbo nogal laat en duidelijk voelbaar inkwam. anders een goede wegligging en zitcomfort. enig minpuntje was ondanks dat de wagen maar 136 km had, waren er zeer hoorbare kraakjes en piepjes en resonanties in het interieur aanwezig. dit had ik ook bij mijn insignia toen hij nieuw was. is er ook voor binnen geweest. maar ik vond het een aangename wagen.

Family man
      Deelnemer

Vandaag zag ik er voor het eerst 1 staan op een parkeerplaats langs de snelweg,
        in het donkergrijs vermoedelijk of zwart metallic.. ik had er meteen een mening over..

Ik liet een afbeelding zien aan iemand anders (in het donkergrijs) en die had meteen dezelfde mening…

Hij lijkt op een lijkwagen… door die chromen/rvs lijn met dat “zwevende” dak komt dat niet echt voordelig uit op de combi.

Overigens vind ik dat laatste stukje op de hatch nou eigenlijk een tierlantijntje te veel, voor de rest een mooie auto heb er al in gezeten bij mijn dealer.

wimdm
        Deelnemer

ik dacht er net hetzelfde over. vooral in donkere kleurstelling.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.