nieuwe astra g gekocht

Forumindex Forums Modellen Astra nieuwe astra g gekocht

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    astragnjoy
    Deelnemer

Hoi

Na lang zoeken de knoop door gehakt en vandaag een
      astra g station gekocht.

M’n 2e, we hebben ook gekeken naar andere wagens maar kon gewoon niet zonder een astra g.

Het is een njoy uit 2003 geworden met een 2liter diesel er in.

Wil de auto nog laten chippen ivm soepeler rijden.
      Een nadeel, die vreselijke standaard stoelen.

Dus als iemand nog een mooi interieur (sport?) Voor de auto heeft hoor ik het graag

Gr

Rene

nova….
      Deelnemer

Laat de nieuwe (12 jaar) oude maar is zien hier :kewlpics

omegast
        Deelnemer

Veel plezier met de Astra :jerry en de 2.0 DTI is toch wat mij betreft een van de betere diesels die Opel ooit gehad heeft.hoeveel al gelopen trouwens?

Maurice89
          Deelnemer

Ik zou tog liever de 1.7 cdti hebben die rijden best zuinig

omegast
            Deelnemer

Mwah…deze 2.0 rijden anders ook zuinig.mijn gechipte in een vectra b station deed gemiddeld een op 17 :jerry en deze dti heeft een voordeel over die 1.7..het is gelukkig geen common rail rotzooi king: Echte diesels worden tegenwoordig niet meer gemaakt…maar dat is mijn mening ;)

astragnjoy
              Deelnemer

Mijn huidige astra g is een 80pk 1.7cdti. Betrouwbaar maar niet snel.

Rijdt prima (boven 2000tpm) . Nooit problemen mee gehad. Alleen met caravan niet fijn natuurlijk.

Ik vind die 2 liter ook lekker pruttelen hoor
                nu 100pk en met chip 125ofzo

Niet dat ik ermee ga scheuren, maar rijdt wel lekker natuurlijk! Zeker met caravan een verbetering dacht ik zo.

Auto heeft 120tkm gereden en is a tot z bij een opeldealer onderhouden! Dikke prima dus!

omegast
                Deelnemer

Die van mij was ook gechipt tot 125pk ;) en 120duizend is nog niks dus. Met goed onderhoud kan je nog wel zes ton mee sturen ( de mijne had 680duizend km).

astragnjoy
                  Deelnemer

Kijk zulke berichten wil ik horen!! waar had je hem laten chippen? Heb je hier nog een advies over?

omegast
                    Deelnemer

Ik heb hem gewoon laten chippen bij een Automatzaak hier in de buurt.en ik kon nog wel meer pk’s uithalen,maar het ging mij meer om de koppel te verbeteren.ik was er zo tevreden over dat de huidige omega,ook enkele jaren terug daar ook heb laten chippen.enigste advies wat ik zou geven is,ga niet voor het maximale vermogen..maar er tussen in.dan heb je een betrouwbare motor.

Dolby
                      Deelnemer

Heb zelf 5 jaar lang en ruim 1ton gereden met mijn gechipte Astra G 2.0 16V (X20dtl) standaard 82pk met 185nm naar 110PK met 245NM. En dat reed heerlijk als ik ooit nog eens een diesel moet hebben is het eerste wat ik zal doen een chiptuning. Ik heb het in Duitsland laten doen. Nooit problemen gehad met de Astra G ik heb helaas afgelopen jaar de astra moeten verkopen (nog altijd spijt van) had de Astra g ruim 3 ton gelopen. En klonk nog steeds als een nieuwe. Mijn gemiddeld verbruik was stads verkeer 1 op 15KM en op de snelweg 1 op 17KM. En dan mijn mijn sportieve rijstijl. :wub

Veel plezier met je nieuwe aanwinst. :thumb

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.