Nieuwe accu nodig, waar?

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Nieuwe accu nodig, waar?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #18223776
    Fearless
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 January 2005

      @Zakdoekje wrote:

      Vanuitgaande dat de TS zo’n testkastje niet heeft, is mijn manier dan een eventuele goede manier?

      Even offtopic: Fearless, ik heb je een PB gestuurd, een tijdje terug. Is dat je ontgaan misschien? :hmmz

      Zou kunnen. Ik heb tapatalk op de tel en dan druk ik de berichtjes weg zonder dat ik ze gelezen heb. Vooral als ik druk ben.
      Wat dat betreft ben ik digibeet.
      Zal op de computer eens kijken wat er allemaal nog in staat

      #18223777
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Om even terug te komen hierop.. Ik heb de auto gestart met de Opcom aangesloten, en dan zie je het Volt terugzakken naar 9.. Neem aan dat dat niet goed is.. Hij moet echt veel slagen maken om te starten, dus denk dat het niet goed is..

        Is dit een goede accu? Even opgezocht op kenteken:

        http://www.accudienst.nl/prod/71423/varta-black-dynamic-e9-accu-12v-70ah20h-278x175x175x175.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Lekker zeg, alles komt tegelijk, accu, koppeling… Worden dure grappen!

        #18223778
        Astra-H
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 February 2013

          Deze accu is prima. Gewoon doen. Je kunt ook informeren bij Van de Bos (dynamo’s en accu’s) in Haarlem. Is het trouwenals wel je accu en niet je dynamo?

          Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

          #18223779
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Ja, dat is ook nog de vraag natuurlijk.. Gezien het slechte starten, de lage startspanning die in OPcom te zien is, en het feit dat de GM accu erg oud is, ga ik een beetje uit van de accu..

            #18223780
            Astra-H
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 February 2013

              Hoop dat het de accu is. Ik moest 2 mnd geleden de dynamo vervangen en dat is bij de H een duur grapje ivm rembekrachtiger erop gemonteerd.

              Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

              #18223781
              arjontje
              Deelnemer
                Lid sinds:
                31 March 2006

                @Astra-H wrote:

                Hoop dat het de accu is. Ik moest 2 mnd geleden de dynamo vervangen en dat is bij de H een duur grapje ivm rembekrachtiger erop gemonteerd.

                Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

                Die vacuümpomp zit er al op vanaf de astra F al dan niet eerder. Dus dat is kolder.
                Wat er wel anders kan zijn is de aansturing zijn 2 versies in. En welk ampere de dynamo moet leveren.

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.