nieuwe aanwinst opel astra coupe Bertone

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik nieuwe aanwinst opel astra coupe Bertone

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    MisterM

Hallo,
      Ik heb zopas een prachtige astra coupe bertone gekocht en kom mij hier dus even voorstellen.
      Ik heet Maarten, ben 20 jaar en woon in Belgisch Limburg. Heb reeds 1.5 jaar met een peugeot 106 gereden (niets als problemen) en daarvoor leren rijden met een Chrysler voyager.
      Nu ben ik na 3 maande zoeken deze Astra tege gekomen voor een spot prijsje van €3300 met LPG en maar 126dkm van 2003.
      Ik ga proberen hem zo origineel mogelijk te houden (geen bumper tuning ofzo).
      Hij moet wel nog ingeschreven worden, maar dat gebeurt zodra de Peugeot weg (of binnen de 1.5maanden)
      Geen problemen, behalve een paar hele kleine deukjes van iemand die zijn deur tege de wagen heeft geduwt -__-, maar dat is snel weg te werken

Heb 1 vraagje, mijn cd wisselaar van philips, die kasset waar de 4 cd’s in passen wil niet in de wisselaar klikken, hij blijft eruit springen, enig idee?

enkele Foto’s:
      de Peugeot

de Opel Astra

Kermitkiller

welkom hier :thumb

Dolby
        Deelnemer

Welkom hier met je zeer mooi Coupe. Vooral een hele mooi kleur heb je daar. :thumb

opeltje16Vsport
          Deelnemer

nette coupé!
            veel plezier ervan.

mvg Matty

Maurice89
            Deelnemer

Leuke coupe en ook nog eens gas :thumb lekker goed koop rijden :thumb

belgium turbo
              Deelnemer

Mooie coupe , de belgen vinden goed de weg naar het NL forum :D :D

DarkNL08
                Deelnemer

Hele mooie Coupe! Er valt me wel wat op:

– Check even je linker koplamp rubber, lijkt niet goed te zitten.
                  – En ook aan de linker kant, pas op dat je het afdekkapje uit je skirt niet kwijt raakt! Die zit volgens mij niet helemaal goed.

:kewlpics

OscaR-16v
                  Deelnemer

Hele nette coupe, alleen vanwaar de heldere koplampen? toevallig geen schade auto? zo ver ik weet is elke coupe standaard met donkere koplampen geleverd :hmmz

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.