Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Nieuwe aanwinst en gelijk een vraag
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 oktober 2011 om 17:33 #17242288
vandaag voor mijn vrouw een Corsa 1.2 van 1986 opgehaald, de Corsa ziet er voor zijn leeftijd zeer netjes uit, rijd super en de eerste 200km zijn er vandaag alweer mee gereden.
Nou heb ik wel even snel een vraagje, is het verstandig om bij het tanken een loodvervanger te gebruiken of kan je gewoon zonder problemen euro 95 tanken.Gerrit ;)
22 oktober 2011 om 17:50 #17928815Hee dat is een bekende stond vanmorgen nog hier voor de deur :jerry :jerry :jerry
Gerrit pas je tekst onder de foto even aan dit is toch een echte opel ! ;)Veel succes met je Corsa
22 oktober 2011 om 18:21 #17928816@noci wrote:
Hee dat is een bekende stond vanmorgen nog hier voor de deur :jerry :jerry :jerry
Gerrit pas je tekst onder de foto even aan dit is toch een echte opel ! ;)Veel succes met je Corsa
Tekst aangepast king:
Het vrouwtje is er zeer blij mee, ze wilt hem morgen al gaan wassen en poetsen :jerry We gaan er eerst de winter mee door en dan in het voorjaar/zomer als de temperaturen weer wat beter zijn gaan we die paar kleine plekjes wat die heeft even aanpakken, en dan gelijk eens kijken voor een paar leuke velgjes. Binnenkort wel even de distributieriem laten vervangen en de rest komt volgend jaar wel.mvg, Gerrit
22 oktober 2011 om 18:28 #17928817gewoon 95 erin daar reed mijn 1.3S ook altyd op en de 1.2S van men zus ook.
22 oktober 2011 om 19:11 #17928818gewoon 95 erin
deed ik ook altijd met me corsa’s en nu ook met de kadett22 oktober 2011 om 19:15 #17928819Oke bedankt, dan kan ze dus gewoon 95 tanken ;)
22 oktober 2011 om 23:14 #17928820@Gerrit78 wrote:
@noci wrote:
Hee dat is een bekende stond vanmorgen nog hier voor de deur :jerry :jerry :jerry
Tekst aangepast king:
Het vrouwtje is er zeer blij mee, ze wilt hem morgen al gaan wassen en poetsen :jerry We gaan er eerst de winter mee door en dan in het voorjaar/zomer als de temperaturen weer wat beter zijn gaan we die paar kleine plekjes wat die heeft even aanpakken, en dan gelijk eens kijken voor een paar leuke velgjes. Binnenkort wel even de distributieriem laten vervangen en de rest komt volgend jaar wel.mvg, Gerrit
Klopt distributie is niet vervangen, zou ik nog willen doen maar niet meer van gekomen.
En ik zou de thermostaat dan gelijk meenemen zit achter de distributie, duurt soms wat langer voor die op temp.komt ?
En je hebt dan toch alles al los liggen, maar dat zie/merk je dan wel.
Ik hoop dat je er nog lang van mag genieten, vondt het wel een eerlijke gezonde auto.23 oktober 2011 om 06:45 #17928821zeldzaam mooi deze a1 :thumb
23 oktober 2011 om 07:31 #17928822Wat blijft zo’n A Corsa toch gaaf, gefeliciteerd ermee :thumb
Mooi grilletje zit er ook op :thumb
Bij de 1.0S en 1.2S moet toch 98 in eigenlijk? In mijn 1.0S deed ik toen altijd 98 en soms een keertje 95.
Veel was en poetsplezier alvast.
Gr Colin
23 oktober 2011 om 07:49 #17928823mooi dingetje man :thumbup
opel, toch weer veter dan die toledo haha :P23 oktober 2011 om 08:02 #17928824leuke corsa acht dat ie niet meer verkocht werd
stond iig in mijn mailveel plezier der mee daar in de polder lopen nog wel leuke opels (sinds gisteren 1 minder maar die staat hier
23 oktober 2011 om 08:23 #17928825Zelfs op 98 gaat ie goed.
Volle tank ong.780km
en met 95 ong.700km,nooit problemen mee gehad.
Heb wel spijt dat ik mijne van de hand gedaan heb.23 oktober 2011 om 09:27 #17928826@noci wrote:
Ik hoop dat je er nog lang van mag genieten, vondt het wel een eerlijke gezonde auto.
Bestaan er dan ook auto’s die bv steekpenningen aannemen :hmmz
23 oktober 2011 om 10:03 #17928827Bedankt voor de positieve reacties :thumb
23 oktober 2011 om 10:08 #17928828@noci wrote:
@Gerrit78 wrote:
@noci wrote:
Tekst aangepast king:
Klopt distributie is niet vervangen, zou ik nog willen doen maar niet meer van gekomen.
En ik zou de thermostaat dan gelijk meenemen zit achter de distributie, duurt soms wat langer voor die op temp.komt ?
En je hebt dan toch alles al los liggen, maar dat zie/merk je dan wel.
Ik hoop dat je er nog lang van mag genieten, vondt het wel een eerlijke gezonde auto.Geen problemen met de temperatuur, maar goed dan pakken we de thermostaat gelijk mee dan weten we zeker dat alles gelijk goed is.
Bedankt voor de tip :thumb23 oktober 2011 om 10:13 #17928829@ColinH wrote:
Wat blijft zo’n A Corsa toch gaaf, gefeliciteerd ermee :thumb
Mooi grilletje zit er ook op :thumb
Bij de 1.0S en 1.2S moet toch 98 in eigenlijk? In mijn 1.0S deed ik toen altijd 98 en soms een keertje 95.
Veel was en poetsplezier alvast.
Gr Colin
We gaan ook gewoon een loodvervanger gebruiken, die paar euro extra maakt ook niets uit en je weet dan tenminste zeker dat je de juiste brandstof gebruikt.
23 oktober 2011 om 10:15 #17928830@soepkiepe wrote:
mooi dingetje man :thumbup
opel, toch weer veter dan die toledo haha :Phahaha klopt me vrouw is ook erg blij dat de Toledo eindelijk weg kan.
23 oktober 2011 om 10:28 #17928831was je hem, nog niet kwijt dan? dacht dat ie allang bij je kennis voor de deur stond haha.
qwa grote zit er nogal een verschil in, denk qwa rijden ook wel, toledo lag wat “vaster” op de weg denk ik door zijn gewicht, ach maar dat went ook wel neem ik aan :P23 oktober 2011 om 11:17 #17928832@soepkiepe wrote:
was je hem, nog niet kwijt dan? dacht dat ie allang bij je kennis voor de deur stond haha.
qwa grote zit er nogal een verschil in, denk qwa rijden ook wel, toledo lag wat “vaster” op de weg denk ik door zijn gewicht, ach maar dat went ook wel neem ik aan :PDat was ook de bedoeling alleen mijn vrouw moest wel eerst een andere auto hebben, het heeft een paar maand geduurd maar eindelijk geslaagd.
Het is inderdaad nogal een verschil qwa grote maar daar is ze al aan geweend, ik vind hem behoorlijk stevig op de weg liggen valt me niets tegen meestal liggen die oude opel’s behoorlijk slaap op de weg. We hadden gister op de terugweg redelijk wat zijwind maar je merkte er bijna niets van.23 oktober 2011 om 11:27 #17928833Kan ook niet anders, heb er zat aan uit gegeven en alles goed nagekeken, om hem winter klaar te maken.
Rommel kun je altijd verkopen, maar heb geen zin in eindeloze discussies, vertel gewoon wat er aan is en dan koop je hem of je laat hem staan !
Gerrit nog even over de temperatuur, soms duurt het heel lang voor die op temp. komt en soms niet, dus ik denk dat de thermostaat soms blijft hangen. En als je de riem vervangt kost het je een 15 min. meer werk en 10 euro meer kosten.
Maar wel meer plezier daarna, als alles weer normaal werkt. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.