T is wat. 15maanden en dik 30duizend km verder begon de oude vertrouwde 2.0dth toch wat problemen te krijgen. Een vreemd gedrag kwa olie verbruik en een groot koelvloeistof lek. Dit in combinatie met vele kleine slijtage dingen heeft me doen besluiten om m van de hand te doen. Nog 2 weken noorwegen zou ie net aan of niet redden denk ik. Dus vandaag een waardige vervanger gekocht. Net 2ton gelopen incl alle service stempeltjes. Deze 2.2dtr rijd en ziet er super uit. T sport interieur etc is in super staat.
Oud vs nieuw. Na het strippen van wat onderdelen zal de oude vec naar de sloop gaan.
Komt wel goed :lol: In augustus moet ie die kant op dus alles moet overgezet worden. Meteen ff norge proef maken. Verstraler bedrading etc [GRINNING FACE WITH SMILING EYES][GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
Ziet er netjes uit :thumb mooie auto waar je prima mee door Noorwegen kunt touren hoor ;) ben met mijn vorige vectra B 2.2 dti sport naar de Noordkaap gereden en weer terug. 8500 km in bijna 4 weken. Geen centje pijn king: