nieuwe aanwinst.

Forumindex Forums Modellen Kadett nieuwe aanwinst.

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    drakos
    Deelnemer

beste forumleden,

ik ben michel ben alweer een paar jaar in het bezit van diverse calli’s. aangezien ik het tijd vond voor een oltimer (project) stel ik me hier op dit gedeelte ook maar even voor.

het is geworden een c kadett sedan 1.2n
      auto ligt helemaal in onderdelen maar is naar zeggen redelijk compleet en niet heel erg rot ( vooral vaste plekken, wielranden en voorfront)

planning is een voledige restauratie waarna ik hem hooglans zwart laat spuiten met veel chromen details. lederen interieur en flink opgefokt 1.2 blok (uitboren,grotere kleppen,flowen, dubbelle carb,afgedraaid vliegwiel etc. etc.)
      verder breng ik alles terug naar orginele showroomstaat.

zal hier op het forum de tussenstanden bijhouden, maar heb geen deadline en zal dus zeker een jaar in beslag gaan nemen.

hier de eerste foto’s
      ja, zowel de volvo als de kadett zijn doorgezakt :lol:

meteen de verschrikkelijke 1 van de deur af getrokken ( plus nog stuk of 5 andere stickers ) :wink:

hier de verklaring van de doorgezakte kadett, de volvo heeft nogsteeds geen excuus verzonnen :lol:

bastiaan1981

leuke basis ziet er zo op de foto’s niet heel slecht uit :thumb

Bear79

Dat word opgeschiete… nog 2 weken is Sevenum! :D

Succes!
          Greetz,
          Bear79

drakos
          Deelnemer

basis lijkt hard inderdaad maar je weet maar nooit hoe hij eruit ziet als ie bij de straler vandaan komt.
            dacht ook een goede calibra te hebben gekocht maar was uiteindelijk 2 volle dagen laswerk kwijt om hem alleen maar door de apk te krijgen. (moet 2/3 nog overdoen zodat het echt netjes is, had toen wel deadline )

sevenum ga ik met beide auto’s niet redden vrees ik. mijn calibra heeft een onverklaarbaar trillingsprobleem waardoor ik de snelweg zoveel mogelijk vermijd. en om daar nou aan te komen met de fiat 500 van mn vriendin is ook zo wat :-P.
            maar ik ga me best doen om calli te repareren voor die tijd ;)

bartio
            Deelnemer

mooie kadett.

is van een vriend van mij geweest.

ik zeker een goede basis om op te knappen.
              is niet helemaal verrot inderdaad.

succes ermee.

greetz Bart

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.