Nieuw, weer eentje erbij

Forumindex Forums Modellen Manta Nieuw, weer eentje erbij

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    babyblue
    Deelnemer

@JOZO wrote:

tik van een hamer gehad?

Ondertussen het een en ander al veranderd. Centrale deurvegrendeling en alarm eruit gesloopt. Echt zooi, en dat hoort er niet in. Sloten aangepast dat deze met sleutel dichtkunnen, 3punt gordels erin, vloeistoffen vervangen, motorruber vervangen.
      Nu nog pook van 5 bak los slijpen en fatsoenlijk iets maken, bestickering op de auto, bakrubbers vervangen en koppeling vervangen.
      Dan heb ik alweer genoeg gedaanvoor komende tijd

He joost hoe wil je de pook maken dan? want ik krijg mijnes nu moeilijk in de achteruit en de 5 omdat ik de kromming in de pook heb gehouden (dus orginele a manta pook erop) en ben bang dat ik er niet bij kan als ik een rechte pook gebruik (tunnel is orgineel)

JOZO

Weet nog niet.. Waarschijnlijk iets rechters. Bij mij zit de originele pook er ook op en deze is er ook eens goed schijn opgelast, geen porum dus. Je kunt dan ook de kracht niet zetten om in de achteruit te zetten. Denk dat het een wat gebogen massive pijpje word met eenof ander pookknop

JOZO

@Hulkie wrote:

Mooie manta Joost.
          Ik zag het in je onderschrift staan. Dus ik zoeken en zoeken of je ergens wat foto’s had staan van je nieuwe aanwinst.
          Maar ziet er erg netjes uit. ps. rijdt goed he zo’n blok in mantatje :p (met 2.0 spul erop? of wat?) foto’tje van onder de kap?

Kom nog langs binnenkort Gerrie, kun je het mooi allemaal bekijken

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.