Forumindex › Forums › Techniek › Elektrische problemen › nieuw setje xenon doet het niet goed
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 september 2011 om 08:02 #17241302
Gister middag heb ik een nieuw pilot H7 xenon setje gemonteerd in mijn tigra twintop.
toen dit allemaal aangesloten was,en ik ook een tijdje ermee gereden heb waren er verder geen problemen.
Maar toen ik voor een tweede keer ging rijden kwam ik erachter dat mijn linker koplamp niet scheen.Na wat met de kabeltjes geprutst te hebben deed ie het weer,maar toen ik nog geen 4 min later de auto opnieuw starte en de lampen aan deed ging ie weer uit :hmmzDus weer alles los gehaalt,kabeltjes opnieuw erin gestoken,lampen aan gezet en voilla hij deed het weer :shock: toen ben ik na binnen gegaan,en ben ik een uur erna weer terug gegaan.De auto gestart ( was toen donker ) lampen aan gezet,en pats weer uit passagierskant :hmmz
Toen heb ik de auto laten staan,en ben niet meer weg geweest.ook niet meer naar de xenon gekeken.Vanmorgen start ik de auto,zet de lampen aan,en alles doet het gewoon…….. :swear :wtf
toen lampen uit gezet en ben ik weg gereden……toen ik onderweg was dacht ik zet ze nu weer eens aan,en wat denk je,ze doen het ineens allebij niet meer…… :swearMaar toen ik thuis kwam,en de lichtschakelaar aan,uit,aan,uit,aan draaide gingen ze weer allebij aan ?
waar moet ik dit probleem gaan zoeken nu ? snap er niks meer van :shock:
11 september 2011 om 10:30 #17917396nobody ?
11 september 2011 om 16:43 #17917397kleine verandering,als ik de lichtschakelaar uit en aan zet is het probleem ook steeds weer weg? toch ballasten niet goed ?
12 september 2011 om 14:12 #17917398vandaag nieuwe ballasten gehaald probleem ”lijkt” voorbij,krijg via een ander forum blijkbaar eerder tips als hier :sleeping
13 september 2011 om 21:04 #17917399Hallo,
Sorry normaal gezien reageeer ik altijd op de Xenon vragen!
Maar ik had vakantie ;)Waarschijnlijk waren je ballasten niet 100% en dat mag je wel verwachten van zo’n dure Xenon kit!
Als het probleem zich nog verder blijft voordoen stuur dan eventjes een PM dan stuur ik een Kit van mij op. Dan zullen we eens kijken ofdat het beter gaat.
Groeten
24 september 2011 om 10:22 #17917400Geen ruzie met de Can-Bus??
Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.