Nieuw Rekord C Coupe lid

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Nieuw Rekord C Coupe lid

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17246577
    rekordccoupe
      Lid sinds:
      14 February 2012

      Hallo Allemaal,

      Bij deze wil ik me even voorstellen.
      Ik ben Robert en ik kom uit Oudenbosch. Hieronder enkele foto´s van mijn Opel Rekord C Coupe van 1972.

      Het is geen schuurvondst al lijkt het er wel op. De auto is namelijk al 26 jaar in mijn bezit.
      26 jaar geleden als derde eigenaar bij een Opel dealer uit de showroom gekocht en uiteindelijk in een schuur beland.
      De auto heeft slechts 86.000km gelopen en is orgineel. Er heeft zelfs nog nooit een radio in gezeten.

      Binnenkort komt hij naar huis (de schuur is al verbouwd en opgeruimd) en ga ik hem samen met mijn zoon (net zijn rijbewijs) opknappen.
      Er is was laswerk aan de bodem en al het remwerk moet vernieuwd worden. Hopelijk is de motor nog in orde.
      Ik heb vroeger wel een paar Opels gereden (3x A-manta, 1X B-manta, 1x B-ascona met 400 ombouw) en mijn vrouw rijdt momenteel in een B-corsa GSI.
      Voor het dagelijks verkeer rijdt ik in een Ford Mondeo en voor het echte werk in een Dodge ram SRT-10 SC

      Tot ziens,

      Robert

      #17992691
      C-coupe71
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 June 2011

        Welkom hier, de auto ziet er op het oog nog erg redelijk uit,

        zo zie je maar weer, als ie maar droog staat,

        succes met opknappen

        groetjes Rinus

        #17992692
        Kermitkiller
          Lid sinds:
          26 March 2005

          welkom hier eindelijk weer iemand met een mooi oud opeltje :thumb

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.