Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Nieuw Rally project!!!! Astra G kitcar
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 maart 2012 om 22:15 #17956325
Zit al een kenteken op idd !
4 maart 2012 om 13:02 #17956326Nieuwe foto’s
Nieuwe velgen er onder, wiel zit nog wat tever naar achter maar dat is inmiddels opgelost. Draagarmen moesten versteld worden. Velgmaat 8×18 ET35
Reservoirs voor de rem en koppeling olie
Carbon panelen!
Lexan ramen, lekker lichtgewicht!
4 maart 2012 om 13:42 #17956327Ooooit als ik later groot ben … king:
Mooi mooi daar vooral die druppelspiegel staaan leuk !
Normaal ben ik niet van die tuning meuk ma dit is echt een verbetering en natuurlijk ok nog functioneel.Dat lexaan op maat laten maken of zelf gedaan ?
Goed bezig daar in vjenne.
4 maart 2012 om 16:01 #17956328Ben zelf ook wel benieuwd naar de lexaanramen. Zij- en achterramen? Of alleen de zijramen?
4 maart 2012 om 17:52 #17956329Jordi, als ik de foto zo bekijk zijn het alle zijramen
4 maart 2012 om 18:15 #17956330Wij kregen toen in duitsland gezeur erover, d’r had een stempel in moeten staan om te bewijzen dat het geen plexi-glas was, anders bleven ze het volhouden dat het plexi-glas was en dus afkeur.
misschien een tip.
4 maart 2012 om 18:44 #17956332Moest plexi-glas? Ik zou namelijk liever voor lexaan gaan, plexi-glas krast zo makkelijk en lexaan is ook nog wat slagvaster materiaal.
4 maart 2012 om 19:00 #17956331nee het moest juist gekeurd lexan zijn, geen plexi glas.
4 maart 2012 om 19:15 #17956333beter lezen, het mag dus niet, plexiglas breekt en dan krijg je dolkachtige scherven wat weer inzittenen kunnen verwonden, daarom willen ze dat niet.
4 maart 2012 om 19:20 #17956334Sorry, fout gelezen ja, had “geen” over het hoofd gezien.
4 maart 2012 om 21:28 #17956335De goede naam is polycarbonaat, Lexan is een merknaam. ;)
En ik geloof dat er ook nog verschil in kan zitten wat betreft UV-bestendigheid, wel fijn als je ramen niet vergaan als je auto regelmatig in zonlicht komt… :???:
4 maart 2012 om 22:53 #17956336Ja dat geldt ook voor Plexi glas, want dat is ook een handelsbenaming (merknaam)
Het materiaal is PMMA, of acrylaat.Een ander voordeel van polycarbonaat is volgens mij ook dat het krasvaster is dan pmma
Polycarbonaat zit ook in vliegtuigen, de zijramen dan, maar weet even niet of dat dan het binnen of buitenraam is, of beide.Wat henk 400rr zegt klopt overigens wel, pmma vormt bij een breuk gewoon heuze scherpe scherven, net als glas, welliswaar vaak groter van afmeting, maar wel zeer scherp !
En idd, polycarbonaat zal ook uv bestendiger zijn. Vooral goedkopere klasse PMMA bijv. vergelen best snel en krakeleren idd. Is een onomkeerbaar proces en doe je niets tegen.5 maart 2012 om 11:57 #17956337zie ik daar nu proflex met witte veren? :D :D Wat vind Gerrit daarvan? ;) :thumb
Mooi ding zo, hoop em van de week nog even in’t echt te zien king:
4 april 2012 om 12:10 #17956338Vanavond een foto update, we hebben ook een Xdash gekocht
http://www.alons-autosport.nl/xgdash.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
4 april 2012 om 12:14 #17956339Mooi hoor! Ik zou die wagen wel eens in actie willen zien.
4 april 2012 om 14:40 #17956340Brillenglazen zijn ook gemaakt van polycarbonaat ;)
6 april 2012 om 10:26 #17956341Mooi!
Waar haal je bv. die carbonplaat vandaan?
27 april 2012 om 17:16 #17956342Moet ik even na vragen, Nieuwe foto’s, staan soms beetje door elkaar maar je snapt het plaatje :vertag
27 april 2012 om 17:20 #17956343Jammer van de voorbumper en spiegels… Maar dat is persoonlijke smaak.
Voor de rest niets meer dan complimenten!!! :thumb :thumb :thumb
:kewlpics
27 april 2012 om 17:52 #17956344Bumpers en spiegels zijn origineel.
6 mei 2012 om 09:58 #17956345ziet er mooi uit :wors zelfs een ipod aansluiting op je dach :jerry
6 mei 2012 om 12:21 #17956346dikke bak hoor :thumb
7 mei 2012 om 18:35 #17956347Netjes hoor! :thumb
Kleine puntjes/vragen.
waarom geen vaste relaishouders? zo vallen die schuifstekkertjes er namelijk af tijdens het rijden. Met die losse bedrading is dat geen succes.
http://www.rdae.nl/relais-houders/minirelais-houders/index.php/cPath/51_76?osCsid=f16c91f929f346db4b9fe7667bf82255″ onclick=”window.open(this.href);return false;Waarom niet het standaard hydraulische druklager van opel? Scheelt een pak gewicht en je kunt het zo monteren.
7 mei 2012 om 18:54 #17956348Dat drukcilindertje zo heeft zo wel zn voordelen.
ALs een std opel druklager gaat lekken dan heb je ook je dure koppelingssetje onder de olie.
Nu die bovenop de bak zou lekken is dat geen ramp. + je zou ooit eens weer een gewone kabel kunnen monteren (als nood of iets)
En zon drukcilindertje kost een keer 60 euro, die van opel zal wel een stukje duurder zijn denk ik?Ik vind m dik, hoewel die voorbumper niet mn ding is. Die carroseriebouwer is goed bezig geweest.
7 mei 2012 om 19:04 #17956349 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.