nieuw project(je) kadett cabrio

Forumindex Forums Modellen Kadett nieuw project(je) kadett cabrio

• Dit onderwerp is leeg.
22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Auteur
    priscilla.v.b

Nu mijn kadettje cabrio weer goed rijdt is het tijd voor de buitenkant. Op het moment ziet de auto er zo uit :

De vorige eigenaar had de remmen, de remleidingen, de ontsteking, de startmotor, de accu en de gehele uitlaat al vervangen. lucky me:D

Vorige week heb ik de bougies, dynamo en de multiriem vervangen.
      Ook zijn wimV6 en erick langs geweest omdat na het vervangen van de dynamo de auto het niet meer deed, dit bleek te komen doordat het draadje van het acculampje los zat en na die weer te hebben vast gemaakt en de multiriem nog wat verder te hebben gespannen rijdt de auto nu weer als een zonnetje.

Natuurlijk heeft de auto last van de bekende roest. :o
      Van de week heb ik nieuwe reparatieschermen voor L en R achter, Voorschermen L en R voor besteld, die komen als het goed is van de week binnen. Met de achterschermen gaat een vriend van me helpen om deze er allemaal te vervangen. Dat kan ik zelf niet en heb er ook de ruimte niet voor. :angel De voorschermen ga ik doen zodra ik alles binnen heb.

Nu moet ik alleen nog een leuk spoilertje voor op de kofferklep( gewoon een simpele), Misschien een paar andere bumpers en een linker voordeur want daar zitten 3 lelijke deuken in waarvan er 1 zowiezo niet echt makkelijk meer uit te deuken is, Die zit aan de kant van het scharnierpunt, waarschijnlijk een keertje te hard opengedaan of door de wind open gewaaid ofzo.

En als dat allemaal klaar is een leuk kleurtje geven en het interieur een beetje opknappen. (ws met leer en suede laten bekleden) En tot slot natuurlijk een paar mooie velgen eronder en een nieuwe kap erop( maar die is nog redelijk dus die misschien eind van t jaar of volgend jaar pas)

Al met al gaat uiteindelijk dus de hele auto opgeknapt worden en is er weer een dettje gered van een roestige dood:angel

Het zal allemaal niet zo snel gaan maar ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen en natuurlijk met foto’s.

.Stoffel.
      Deelnemer

veel succes met je project. en ik zou natuurlijk voor de gsi bumpertjes gaan :)

Anoniem

origineel gepost door .:Stoffel:.
          veel succes met je project. en ik zou natuurlijk voor de gsi bumpertjes gaan :)

inderdaad maar dan wel die van een astra f:wors

hanskadett

:Dgefeliciteerd met je det wat jammer dat je al voorschermen hebt besteld anders een astra f snuit er op en bumpers ziet ook gaaf uit maar hoe dan ook ben benieuwd wat je er van gaat maken:hmmz

KadetD

kijk…weer een cabriorijder erbij

succes met het opknappen van de cabrio

o ja ik heb nog een setje bumpers liggen hoor, zie je ook niet elke dag op een kadett:P

frenkie
              Deelnemer

succes met je kadett project.
                en inderdaad weer een kadettje van de roestige dood ontsnapt:thumbup

ik heb hier ook nog een mooi setje GT bumpers liggen zien er zo uit als KadetD zijn avator.

gr frenk

Jerk
                Deelnemer

Ik had al gezien dat je uit Waddinxveen kwam
                  Maar had je Kadett nog niet zien rijden
                  Maar als ik nu naar de foto’s kijk zijn die hier in de wijk gemaakt ;)

priscilla.v.b

ff reactie op de mensen met de astra onderdelen : wil de auto zo origineel(zie : kadett) mogelijk houden, niks geen nexia of astra onderdelen erop, ben een liefhebber van de kadett en dus geen nexia of astra…. voor 500 euro meer had ik een astra cabrio kunnen hebben maar bewust niet gedaan vandaar. Maar dat is natuurlijk ieders eigen mening. Wil inderdaad de gsi bumpers van de kadett of iets in die richting in ieder geval. Maar dat is van latere zorg… eerst alle roest weg zien te krijgen haha.

En voor Jerk : foto’s zijn in de lijsterbes gemaakt, maar als je uit w’veen komt dat ken je ook wel die dettjes die op de onderweg stonden bij de papierboer. Die had er 4 maar die man is overleden. Die wagens heeft mijn oom nu alle 4 gekocht.

Groetjes priscilla

priscilla.v.b

Ik ga eerst even uitzoeken wat ik nou echt precies wil , Maar bedankt voor de aanbieding. Eerst moet de auto roestvrij zijn en dan kijk ik verder. Waarschijnlijk ga ik toch voor de gsi bumpers. Die vind ik toch wel mooi. En heb al een gsi spoilertje gevonden die komt er ook op. Maar ik houd het in mijn achterhoofd. Als ie er tegen de tijd dat ik er klaar voor ben nog is dan kijk ik wel even.

groetjes

kadettcoupe1976
                      Deelnemer

ik heb anders nog wel een goede linker deur te koop.

Jerk
                        Deelnemer

origineel gepost door priscilla.v.b

En voor Jerk : foto’s zijn in de lijsterbes gemaakt, maar als je uit w’veen komt dat ken je ook wel die dettjes die op de onderweg stonden bij de papierboer. Die had er 4 maar die man is overleden. Die wagens heeft mijn oom nu alle 4 gekocht.

Groetjes priscilla

ik weet wel dat er een paar oude Kadettjes stonden
                          Ik had geloof ook nog een hele oude Kadett B?
                          Hij was oranje van kleur dacht ik
                          Heb jouw wagentje tot nu toe nog niet zien rijden

priscilla.v.b

ja die oranje stond altijd buiten daar ja, maar stonden er ook nog 3 binnen.

Heb m ook nog niet zo lang, week of 2 3 denk ik. Maar rij toch echt rond hoor met me kadett…. Haha hij valt zelfs op… hijs blauw maar zit een gele sticker aan de rechter achterkant vond de vorige eigenaar mooi denk om zn roest te verbergen. Had dan een blauwe sticker erop geplakt haha

sebastiaankadettcabriogsi
                            Deelnemer

leuk nog een kadett cabrio liefhebber :D

priscilla.v.b

origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
                                leuk nog een kadett cabrio liefhebber :D

zeker weten !!!! altijd al 1 gewild en nooit gedaan… Maar toch eindelijk t wijze :Pbesluit genomen om er 1 te kopen en te gaan opknappen haha

priscilla.v.b

Gelijk even een update

Heb vandaag het linker en rechter voorscherm binnen gekregen, ook de reparatieschermen voor links en rechts achter zijn er. Dus kan lekker aan de slag.
                                  Straks alvast even beginnen met de voorschermen kijken of dat een beetje lukt.
                                  Maar heb er alle vertrouwen in.
                                  Is de voorkant van de auto alvast roestvrij :)

Flpke

Ochja, lukt zkr wel.. Voorschermen verwisselen is een eitje..
                                    En zkr als jij zelf ook al de multiriem enz vervangen hebt. :D

Wel foto’s posten als je klaar bent he :kewlpics

priscilla.v.b

Foto’s komen zeker weten ! Klus en af foto’s natuurlijk.

Iemand in de buurt van waddinxveen(zuidholland) nog gsi bumpers en een gsi achterspoiler liggen trouwens ????

priscilla.v.b

Ff weer een updateje tussendoor…. helaas nog niks gedaan om de schermen te vervangen/repareren, dit wegens het :swearweer en heb zelf geen garage oid. Maar vandaag reed ik lekker van mijn werk naar huis….. breekt de koppelingskabel…:swear:swear:cry:cry maar ja als ik dan toch de hele auto moet opknappen heb ik dat ook alvast gedaan… Heb straks gewoon een splnternieuwe kadett:D:D. Ga zo ff een nieuwe kabel halen en dan gelijk er even opzetten.. Als het me lukt tenminste. Heb hem er ook al uitgekregen dus erin moet dan ook niet echt een probleem zijn denk ik. En als ik dan toch bezig ben gelijk maar even het rechter en linker voorscherm vervangen….. Fototjes komen…

kadettje-89

kijk eens aan een vrouwelijke project beginster.ik vindt 2 dingen wel erg intresant. je project voor je kadett.en je profielfoto met dat ozo mooie kleine vissie in je handen.waar gevangen met wat en hoeveel pond.en hoelang gedrild.grtz respect

priscilla.v.b

Haha, tja kadett zit een beetje in de familie… oom heeft 4 Btjes gekocht voor oa restauratie en verkoop. En met het karpervisvirus ben ik besmet door mijn ex.
                                            Karper gevangen op mijn thuiswater :cool:, was vorig seizoen 1e nacht dat je mocht vissen. Hij is 16,3 kg. In de onweer en regen ongeveer 35 minuten gedrild. En tja met wat….. mijn o zo vertrouwde proline boilies. Single bait ergens op het wijd. Alle vissers waren vertrokken door het :swearweer en de enige die bleef zitten was een vrouw :jerry haha

kadettje-89

kijk dat zijn de diehard vissers.netjes hoor 35 min.enne suc6 met je dettje

priscilla.v.b

tnx, dettje gaat wel lukken hoor, t zal even duren want ik zit op het moment ook midden in en scheiding en een verhuizing maar hij komt een keertje af haha

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
                                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.