Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Nieuw op dit gedeelte
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 september 2009 om 19:49 #17212211
dag mensen,
sommige van jullie zullen me al wel kennen, van mn corsa B maar nu ik een astra heb zal ik me hier ook ff voorstellen.
ben stefan, 22 jaar en kom uit het gelderse vaassen. ik heb sinds vorig weekend een astra gsi gekocht uit 1992, die in 2005 compleet is aangepast qua roest, nieuwe achterschermen, dorpels, front en achterplaat.
verder is het een 2.0 8v met andere nokkenassen, gr a uitlaat van voor naar achter en een kronenberg chip.verder zitten de standaard bumpers er nog op met een rieger grill, zwarte angels en rood witte achterlichten,
hij is gespoten in de kleur arden blue king:helaas heeft ie ook een minpuntje, hij loopt beroerd stationair en bij 5500 tot 5800 toeren houdt hij in.
iemand een idee?foto’s en updates volgen nog..
gr stefan
17 september 2009 om 19:51 #17523987Welkom in het astra gedeelte.
Beroerd stationair zou nog wel eens komen door de sport nokkenas.
inhouden zal je verder moeten zoeken.
je kan een normale computer proberen, of bougies kabels en verdeelkap /rotor kunnen nakijken.
Of de luchtmassameter wil wel af en toe kapot gaan.
willem
17 september 2009 om 20:11 #17523988Heb je die inmens dikke corsa weggedaan voor een oude astra???
Heb je nog leuk spul liggen voor de corsa dan?
Ben wel benieuwd naar je “nieuwe” wagen :D
17 september 2009 om 20:19 #17523989corsa is toch niet weg he :cry
maare stefan, klink lekker Groep A systeem en andre chip+knock :D ben benieuwd naar de fotos, flinke operatie btw dorpels en wielkasten etc, maby leuk als project online te zetten als je daar nog fotos v hebt
grt
17 september 2009 om 20:39 #17523990kreeg een heel mooi bod voor de corsa, meer als ik er voor vroeg :jerry, en het rijden op zon laagte begon zn tol te eisen. ik noem, carterpan die om de 3 maanden verslijt, chassisbalken vooraan kaal tot aan het metaal, aandrijfassen die scheurtjes begonnen te vertonen, remkabels die af en toe geraakt werden, ashoesen die om de 2000 km scheuren, b stylen die om de haverklap weer beginnen te scheuren, alles piept en kraakt in de auto etc. dus de keus was voor mij snel gemaakt.
heb wel ff traantje weggepinkt toen die voor het laats wegreed :(. zat toch heel wat jaar bloed zweet tranen en hoop geld in.astra heb ik gelukkig goede auto aan. alleen motorisch ff in orde brengen. en dan wat kleine leuke dingen eraan. en niet meer zo extreem als de corsa. rieger kitje rondom, leren interieurtje, achterkant ff strak en andere wieltjes, maar mij kennende zal daar wel weer wat bij komen :jerry
@ fearless. heb nog gecleande rieger bumper liggen, is alleen beetje aan de zware kant, en ophangpunten gescheurd. mag je zo op komen halen als je wil. :jerry
@ francisco.
ik heb geen foto;s van de ombouw. wel rekeningen :jerry klinkt zeker leuk en loopt ook goed hard, op inhouden na dan. maar dat komt wel goed. als t niet wil dan komt er 2.0 16v of turbo in. ;)..
18 september 2009 om 06:41 #17523991hey stefan, heb je nu eindelijk een echt auto gekocht :jerry Veel plezier met je astra Gsi
21 september 2009 om 16:08 #17523992@ nick, nja echte auto :P.. beter als de corsa laten we t daar maar op houden :jerry
hier foto’s van assie,
let niet op de klep, ben m aan het kaal maken voor de lasser
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.