nieuw lid, zafira a

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik nieuw lid, zafira a

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    zafira200

Hallo,

Ik wil me graag voorstellen. Ben al langer aan het meekijken en vond het tijd worden me voor te stellen. Ik ben Ruud, kom het oosten van het land, uit Haaksbergen. Ik rij in een Opel Zafira A, 1.8 elegance van 2000. Hoe langer ik er in rij, hoe meer tevreden ik er over word. De Zafira heeft net 150000 km gereden en is top onderhouden door de eerste eigenaar en mijzelf.
      Een hobby van mij is altijd de auto uit te rusten met allerlei originele opties. Er zitten nu 17 inch Meriva B velgen onder, koplamp sproeiers (xenon origineel volgt), lederen bekleding met stoelverwarming, privacy glass en een Irmscher dakspoiler.

Een foto is altijd goed, deze is een jaar oud. Ik zal voor een actuele zorgen:

Groeten,

Ruud

Dolby
      Deelnemer

Welkom op het forum. :thumbup

midnight black
        Deelnemer

Welkom! Dat van die originele opties is ook een hobby van mij. Die origninele Xenon zal nog lastig worden: weinig verkocht en ze vragen de hoofdprijs voor die koplampen.

nova….
          Deelnemer

Welkom.
            We zijn benieuwd naar de andere foto’s

63wilfred

welkom hier
              geniet van je zafira

Juffer1
              Deelnemer

Welkom op het forum !

Die velgen zijn een hele goede keus geweest :thumb
                Wat betreft de xenon, dat is zoals midnight ook al aangeeft een dure grap. De units zijn tweedehands niet te vinden en nieuw beginnen ze bij 600 per set.
                Komen nog de ballasten van 100 euro stuk en 2 lampen van 60 euro stuk, wat kleinmateriaal en verloopstekkers bij.

Waar ik momenteel nog over aan het denken ben is om lenzen in de bestaande units te (laten) zetten bij https://www.retrofitlab.com/nl/retrofit-service.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
                Kosten liggen rondt de 200 euro en dan heb je ook gelijk bi-xenon

zafira200

Ik heb de koplampen al gevonden via Ebay en een nederlandse autosloperij. Soms moet je even geduld hebben en dan komt er altijd wel iets voorbij. De hoogteregeling die bij de achteras zit, heb ik al gemonteerd en de bekabeling ben ik mee aan het maken. Ik heb op internet een goede handleiding gevonden waarin stap voor stap word aangegeven hoe dit gedaan moet worden. Als er interesse voor is kan ik deze wel doorsturen.

Ik zal foto’s maken, de komende weken ga ik ze monteren.

Dolby
                  Deelnemer

@Zafira200, Ben erg benieuwd naar de foto’s ervan. :thumb

@zafira200 wrote:

Ik heb de koplampen al gevonden via Ebay en een nederlandse autosloperij. Soms moet je even geduld hebben en dan komt er altijd wel iets voorbij. De hoogteregeling die bij de achteras zit, heb ik al gemonteerd en de bekabeling ben ik mee aan het maken. Ik heb op internet een goede handleiding gevonden waarin stap voor stap word aangegeven hoe dit gedaan moet worden. Als er interesse voor is kan ik deze wel doorsturen.

Ik zal foto’s maken, de komende weken ga ik ze monteren.

Anoniem

Welkom :D

zafira200

Vandaag de originele xenon lampen ingebouwd. Alles werkt goed, gelukkig!

Sorry voor de smerige auto, had geen tijd meer om hem te wassen.

Dolby
                        Deelnemer

Hele mooi Xenon projectors heb je daar die zou ik ook heel graag willen hebben. Alleen ik vind ze te duur. niet normaal voor de Zafira A.

zafira200

Je moet Ebay in duitsland goed in de gaten houden. En de via de onderdelenlijn kun je soms ook wel wat vinden. En dan hoeft het niet duur te worden. Heb er zo’n 250 euro voorbetaald.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.