Nieuw lid

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226389
    MB82
      Lid sinds:
      26 September 2010

      Dag allemaal,

      Ik ben Martijn, ben 28 jaar en kom uit Apeldoorn. Ik heb sinds een maand of 4 een Opel Astra 1.6 16v uit 2002. Ik heb al verschillende merken gereden en kwam nu toevallig weer uit op een Opel. De kleur zag ik niet zo heel vaak en de auto had eigenlijk alles wat ik zocht. Het leek mij wel leuk om lid te worden van het forum en ik denk dat ik ook zo af en toe een meeting ga bezoeken. Ik heb wel wat aanpassingen in gedachten maar ik laat hem eerst nog even zoals hij nu is. Enig minpunt tot nu toe is een overijverig oliepeil controle waarschuwing in het display elke keer maar verder bevalt hij nog goed. Zie de foto’s hieronder:

      Hiervoor heb ik ook een Astra 2.2 16v uit 2000 gehad maar heb deze toch weer weggedaan vanwege de voor mij te opvallende kleur, het was wel een rappe:

      Grtz Martijn

      #17733885
      Opel_Bjorn
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 May 2008

        nice ride!!! en welgekomen op het forum!

        #17733886
        Kermitkiller
          Lid sinds:
          26 March 2005

          welkom hier :thumbup

          #17733887
          Fct_blondi
            Lid sinds:
            12 August 2010

            welkom! Ziet er mooi uit je auto! :D ik heb ook heel vaak “oliepeil controle” op mn b.c. display staan..dus ook wanneer er voldoende olie in zit..beetje irritant inderdaad! Zal waarschijnlijk gewoon een kapotte sensor zijn..;) wie weet zie ik je ooit eens rijden in A’doorn, mn pa woont daar..veel plezier op dit forum!

            #17733888
            Droeftoeter
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 August 2010

              Welkom:D

              #17733889
              MB82
                Lid sinds:
                26 September 2010

                Thanks:thumbup Het forum ziet er al wel gezellig uit! Heb ik wel eens anders gezien.


                @Fct_Blondi
                : Ik zal er eens op letten of ik je zie rijden en wat die melding betreft over de olie.. dat ga ik mooi even uitzoeken want vind het echt irritant.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.