nieuw interieur(update kofferbak 30-07)

Forumindex Forums Modellen Ascona nieuw interieur(update kofferbak 30-07)

• Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    imported_piet
    Deelnemer

heb vandaag inde ascona eens een nieuw oftewel ander interieur erin gezet,vind het persoonijk nu mooier en beter uitzien dan het vorige:)

was de enigste foto die ik nog had van het oude:

en dit zit er nu in:

geef je mening maar:D

inmiddels ook de kofferbak eens licht aangepakt,zag niet uit dus maar een kleine bekisting gebouwd wel simpel maar dat het tenminste netjes uitziet:D

plaatje bij het praatje

GTS2.2DTI
      Deelnemer

Sorry, maar vind het geen verbetering om eerlijk te zijn. Zoals het eerst was was het mooi, dit is geen porum..

manta_dennis
        Deelnemer

Vind de eerste stoelen (gte) ook mooier dan de nieuwe, maar smaken verschillen.:angel

veldhuizen
          Deelnemer

vind wel mooiking:

imported_piet
            Deelnemer

origineel gepost door GTS2.2DTI
              Sorry, maar vind het geen verberot om eerlijk te zijn. Zoals het eerst was was het mooi, dit is geen porum..

als je het dan al niks vind ok maar niet op zo’n manier houd dan je mond en denk het je

manta dennis idd smaken verschillen :) en eerste interieur was ook niet lelijk maar was wel kapot en zat geen achterbank bij waren alleen de voorstoelen;)

imported_piet
              Deelnemer

kofferbak is ook bijna klaar alleen nog een paar greepjes en een lijstje en dan vind ik het wel goed:D

GTS2.2DTI
                Deelnemer

origineel gepost door piet

origineel gepost door GTS2.2DTI
                  Sorry, maar vind het geen verberot om eerlijk te zijn. Zoals het eerst was was het mooi, dit is geen porum..

als je het dan al niks vind ok maar niet op zo’n manier houd dan je mond en denk het je

manta dennis idd smaken verschillen :) en eerste interieur was ook niet lelijk maar was wel kapot en zat geen achterbank bij waren alleen de voorstoelen;)

Sorry maar je vraagt zelf om een mening, dat was mijn mening en daar kan je het mee doen..:cool:

Vraag dan niet om een mening:vertag

En waarom daar verberot staat moet je mij niet vragen, ik had verbet er ring neergezet…

imported_piet
                  Deelnemer

ok dat verberot kom al heel anders over dan verberot,berot is bij ons hiero de betekenis dat het geen flikker beter is,en dan porum is hiero rotzooi ,en dat je een mening geeft geen probleem maar zet het dan anders ik lees het namelijk anders:vertag:D zet dan gewoon vind het niet mooi klaar simpel basta ik zit hier al heel wat jaren en ik houd het netjes zodoende en tja die uitspraken veranderen ook steeds:P

en zoals ik al tegen manta dennis zei het leek op zich mooi op de foto maar met de wangen kapot doorgezakt en de achterbank die anders was is dit persoonlijk een verbetering vind ik daarnaast gaat de auto ook nog gespoten worden ongeveer in die kleur:D

Jigsaw
                    Deelnemer

kleur past nu wel bij de auto :D

ik kom het eens in het echt bekijken, zal er vast beter uitzien als nu op die foto’s. kofferbak ziet er strak uit

Stender
                      Moderator

Kofferbak ziet er zo 10x opgeruimder uit dan normaal, maar waarom zitten de schotten aan de zijkant zo ver naar binnen als ik vragen mag?

imported_piet
                        Deelnemer

mag je zeker vragen:D links zover omdat daarachter het reservewiel zit en rechts zit mijn gereedschap achter vandaar die opvulling:D kon het ook recht maken maar dan zat ik met mijn reserve wiel en dat is geen thuiskomertje:P:D

silver-vectra-sport

het nieuwe interieur is niet mijn smaak maar als de gte stoelen slecht waren en je geen achterbank had is dit wel een verbetering.
                            persoonlijk had ik de gte stoelen opnieuw laten stofferen en een achterbank gezocht en in de zelfde stof laten stofferen.
                            maar ieder zijn smaak.
                            de kofferbak vind ik wel heel mooi gedaan.:wors
                            als de auto straks gespoten is is het ook weer anders.:D

ICEQUEEN_Manta_Logan
                            Deelnemer

Wil je die voorstoelen niet verkopen :angel

imported_piet
                              Deelnemer

icequeen de voorste stoelen zijn helaas al opgeruimd:( als ik het had geweten dat er iemand intresse in had gehad had ik ze wel bewaard maar ze waren totaal niks meer

2e-c14nz

ziet er netjes uit! weer eens wat anders. :)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.