Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › Nieuw hier: Gerkro
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 februari 2016 om 06:38 #17275369
Hallo allemaal,
Na een klein tijdje meegelezen te hebben moet ik me toch maar eens voor gaan stellen hier:
Ik ben Gerkro en vanaf kleins-af-aan door mijn vader besmet geraakt met het prachtige auto merk: Opel.
Zelf inmiddels 34 en al menig Opel(tje) gehad, te beginnen met mijn eerste auto:Opel Corsa joy uit 1995 (zo’n leuke rode met rode tellerplaten en rode bekleding).
Hierna dacht ik even een frans uitstapje te maken naar een Renault megane coupe (niks dan ellende mee gehad) en die heb ik na een jaar weer omgeruild voor een:
Opel Astra 1.8-16V club uitvoering van 2000. Top auto met mooie OPC velgen er onder en lekker snel (vergeleken met voorgaande auto’s)
Hierna een mis stapje gemaakt omdat mijn toenmalige partner een “klein” deukje in de Astra had gereden….. Rechterzijkant van voor tot achter in de kreukels…. Dus toen voor haar een VW Lupo (uit 2005) gekocht met het idee als je hier niet in kan rijden dan krijg je een nieuwe fiets
Nooit een fijne auto gevonden en dus maar weer terug naar een Opel:Opel Agila uit 2009 (nieuw gekocht) heb die zelfde toenmalige partner laten kiezen tussen een Agila en een nieuwe Corsa…. “Tja die Corsa is net zo groot als onze vorige Astra, dus het wordt de Agila”…..grrrrr
2 jaar later, relatie over en nog een jaar later rolt spontaan de versnellingsbak onder de Agila (ik noem hem de nep Opel) vandaan…… En als ik ergens niet tegen kan is dat een auto mij laat staan, dan moet hij gemaakt en wil ik een nieuwe, dus:
Opel Corsa 1.4-16V 111 edition (uit 2010) met rood dashboard en rode bekleding. Hier heb ik 5 jaar lang met super veel plezier in gereden, inmiddels nieuwe relatie en een huwelijk verder, vonden we dat het tijd was voor iets nieuws….. Heb haar keuzes gegeven (zo kom je er achter dat je met een goede vrouw getrouwd bent):
Opel Astra hatchback,
Opel Astra sedan, of een Opel zoals Opel het bedoeld heeft een
Opel Insignia hatchbackEn inmiddels rijden we alweer twee weken in een prachtige Opel Insignia Hatchback van halverwege 2014 (facelift uitvoering)! Wat een fantastische auto en wat een genot om er in te rijden!!
Zal binnenkort als het weer iets beter is een paar foto’s maken er posten.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
10 februari 2016 om 07:24 #18310499Welkom!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.