nieuw hier….

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik nieuw hier….

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    merivawim

Goedemorgen allemaal,
      Ik ben nieuw hier, dus stel ik me even voor.
      Ik ben Wim en heb binnenkort een Meriva (daarom m’n nickname)
      Momenteel rijd ik nog met een corsa c (1.4XE met automaat) uit 2001. Deze is nog steeds erg goed maar omdat ik een erg mooie Meriva kreeg aangeboden (heeft meer ruimte voor ons kindje) gaat de corsa dus vervangen worden. Eén van m’n hobby’s is het detailen van onze auto’s…Ik heb dan ook een DAP900 die me daarbij goed van pas komt.

hier onze corsa :

Dit wordt de opvolger (eind augustus) :

Een Meriva A (1.4 XEP) uit 2005.

M’n vrouw rijdt ook Opel, die heeft een leasewagen…een Opel Insignia sportstourer ecoflex (160pk) uit 2010.

Ik heb me lid hier gemaakt omdat ik natuurlijk graag jullie ervaringen ken met de Meriva’s en in het bijzonder met de 1.4XEP omdat ik daar zelf nog niet veel over weet. De corsa heeft nog de voorganger (geen twinport dus met distributierriem ipv. ketting)
      Ik heb al proefgereden en “het verschrikkelijk traag zijn” wat in alle testen werd beschreven vind ik wel meevallen. Het hoeft dan ook geen sprinter te zijn. Om te reizen nemen we toch de Insignia. De extra ruimte en functionaliteit zijn belangrijker.

groetjes, Wim

Heks

Welkom op het forum.

Hopelijk zal je het weinig nodig hebben. Tenzij je sleutelen leuk vind nauurlijk.

Je huidige auto’s staan er goed bij zeg. :kewlpics

Juffer1
        Deelnemer

Wim, welkom op het Opel-Forum !

Leuk om te lezen dat je nu een Meriva hebt gekocht, ga je zeker geen spijt van krijgen !

Gr. Arjan

merivawim

bedankt..en ja auto’s detailen da’s m’n hobby hé :-)
            Ik hoop inderdaad dat de Meriva ok is…de corsa heeft me nooit in de steek gelaten.
            Die Meriva is een juweeltje; hij is ook afkomstig van een mededetailer…die heeft zichzelf een Mokka aangeschaft. Als die geleverd wordt, wissel ik. De corsa heeft inmiddels ook een nieuw baasje gevonden.
            Nog wat foto’s van de meriva :

lederen interieur…achteraf geplaatst :

de motorruimte :

groetjes, Wim

Heks

Hoeveel heeft dat ding gelopen? 100 km ofzo? :wub Ziet er echt ontzettend goed uit op het oog.

merivawim

58000km…ja in het echt is die ook zo…echt geen krasje te vinden…daar ga ik geen werk aan hebben… ;)

Juffer1
                Deelnemer

Is dit die Meriva die je de laatste keer hebt gedetaild ?

merivawim

@juffer1 : nee dat was die van een vriendin. Mede dankzij haar ervaringen zagen we een Meriva wel zitten. Deze is steeds verwend geweest door de eigenaar en zoals je ziet is detailen hier niet echt aan de orde :sleeping

Kermitkiller

ook welkom hier :thumb

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.