Nieuw hier

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Nieuw hier

  • Dit onderwerp is leeg.
18 berichten aan het bekijken - 26 tot 43 (van in totaal 43)
  • Auteur
    Berichten
  • #17698846
    7hotdog8
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 September 2009

      hoe bedien je dat dan?
      vanaf je originele opel-sleutel of met een aparte afstandsbediening?
      (of een magneetje op je voordeur :D)

      #17698847
      Edvries
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 December 2004

        met de originele afstandsbediening. GTS Powder heeft het ook op zn vec. (die van dat topic, terug van italie en foto’s, zwarte GTS)

        #17698848
        tuono
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 January 2008

          Hallo allemaal,

          dat fmh kan toch ook via zo’n happy light module, heb je gelijk nog meer optie’s ,

          grtjes arius

          #17698849
          Edvries
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 December 2004

            origineel gepost door tuono
            Hallo allemaal,

            dat fmh kan toch ook via zo’n happy light module, heb je gelijk nog meer optie’s ,

            grtjes arius

            Ja klopt.

            #17698850
            D3nnis_
              Lid sinds:
              14 July 2010

              De FMH optie werkt inderdaad :)!
              Alleen nu probeer ik het zo te maken dat mocht het buiten donker zijn en je ontgrendeld de auto met de AB dat de lichten dan ook even aan springen (net als FMH).
              Ik zit er aan te denken om dit te realiseren door gebruik te maken van de automatische dimmende binnenspiegel module.

              Voor de USB oplossing ga ik een Dension Gateway 300 proberen in te bouwen, deze schijnt ook rechtstreeks op de headunit te kunnen zonder aux-in.
              Wat betreft de CDR2005, deze word vervangen voor een NCDC2015 i.c.m met een BID scherm.

              Heeft iemand enig idee of de Vec C standaard is uitgerust met een subwoofer o.i.d?
              Het geluid klinkt zeer goed namelijk en er zit aardig wat bass in de auto wat net lijkt of het van een subwoofer komt, alleen ik kan nergens een woofer vinden.

              Nog veel te doen aan de auto, maar dat houd het leuk :D!

              Bedoelen jullie trouwens deze module:
              http://www.happylightshow.de/English/english.htm

              #17698851
              Spacejam
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 November 2006

                die module heb ik er ook in zitten, die werkt best goed :)

                #17698852
                lizard
                  Lid sinds:
                  19 December 2004

                  welkom mooie vec !
                  als het goed zijn alle speakers van harman kardon, dus dat klinkt toch wel beter.
                  Ik denk niet dat er er een standaard subwoofer inzit.

                  #17698853
                  7hotdog8
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    16 September 2009

                    De standaard speakers geven bij opel sowieso al een redelijk tot goed geluid. Dat was al zo in mijn Vectra-A.

                    en de speakers in de voordeuren zit vlak naast je knie/kuit, dus de trillingen van de bass zijn super goed voelbaar (voelde laatst mijn broekspijp meetrillen met de bass):cool:

                    Happy lightshow is leuk, maar ik heb er geen 100 euro voor over..

                    #17698854
                    D3nnis_
                      Lid sinds:
                      14 July 2010

                      Vandaag even het interieurfilter vervangen voor een nieuw GM exemplaar.
                      Het oude filter was zo vies als wat, merk gelijk verschil met het nieuw filter erin!

                      De planning was om vandaag Xenon in te gaan bouwen inclusief de koplamp sproeiers, echter laat het weer zich niet van zijn beste kant zien dus moet ik wachten.

                      #17698855
                      sw_reijnders
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        27 October 2005

                        oh nou kweet niet waar jij vandaan komt, maar hier is het kurk droog hoor.

                        gewoon beginnen, als het regent even de klep dicht . . . en daarna weer verder :P

                        #17698856
                        D3nnis_
                          Lid sinds:
                          14 July 2010

                          Ik ben nog hard bezig met mijn project, echter heb ik de de laatste tijd zeer druk waardoor de Vectra er bij in schiet :(.

                          Wat me de laatste tijd opvalt is dat wanneer ik het gas los laat en met me raam open rij dan hoor ik een soort schurend/zoomend geluid tussen de 2000/1500 toeren maakt niet uit in welke versnelling.
                          De auto schokt ook heel even als hij de 1500 toeren bereikt bij gas los.
                          Kan dit duiden op een vervuilde EGR klep of is dit iets anders?

                          Er komt heel soms op het linker schermpje in m’n tellers een moersleutel + auto te staan, is dit een fout melding of een teken dat de auto een service beurt moet krijgen? Als het een fout melding is dan word het toch tijd om OP-COM aan te schaffen ;).

                          #17698857
                          GTS Power
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            25 May 2008

                            origineel gepost door Edvries
                            met de originele afstandsbediening. GTS Power heeft het ook op zn vec. (die van dat topic, terug van italie en foto’s, zwarte GTS)

                            ja, die had ik jou jaren terug al opgestuurd.maar monteren ho maar;)
                            (en nu niet zeggen dat het aan peter ligt, want er zit een heeeeeele goeie HOW TO bij king: )

                            #17698858
                            Erwin
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              30 June 2004

                              Mooie Vec!

                              origineel gepost door D3nnis_

                              Wie kan mij hierbij verder helpen? Budget is reikend dus daar zal het niet aan liggen, kan ik de meeste onderdelen gewoon nog bij de Opel dealer krijgen of is dit niet meer mogelijk (aangezien de Vectra niet meer gemaakt wordt).

                              Je hebt een flinke waslijst aan opties die je nog wil gaan inbouwen. Misschien een kritische vraag, maar als het budget toereikend is waarom koop je dan niet een Vectra die standaard al wat rijker uitgerust is?

                              #17698859
                              D3nnis_
                                Lid sinds:
                                14 July 2010

                                Omdat het je bezig houd ;)!

                                De huidige Vectra word dan wel ingeruild over een tijdje voor een Vectra C2 1.9 DTI.

                                Maar zolang ik deze wel heb zijn er gewoon wat dingen die ik veranderd wil hebben en dat houd me bezig :).
                                Wat nu nog prioriteit heeft is het volgende:

                                -Automatische lichtschakelaar plaatsen + activeren met Tech2
                                -Automatisch dimmende binnenspiegel plaatsen

                                Dat staat op het moment boven aan.

                                #17698860
                                vectra-gts
                                  Lid sinds:
                                  8 August 2010

                                  Wat jou bezig: houdt , komt bekent voor : -Automatisch dimmende binnenspiegel . maar dan is mijn vraag heb je dan een andere raam nodig waar die aan vast zit.:hmmz

                                  #17698861
                                  D3nnis_
                                    Lid sinds:
                                    14 July 2010

                                    Rare vraag misschien.

                                    Maar hoe zit het met ‘swappen’ van motorblokken op onze Vectra C’s?
                                    Want ik zit naar de Z20NET te kijken, alleen deze zijn niet geleverd in de Sedan uitvoeringen lijkt het.

                                    Wat is hierin mogelijk, om vanaf Z18XE naar Z20NET te gaan?
                                    Realistisch, of is dit niet haalbaar?

                                    #17698862
                                    sw_reijnders
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      27 October 2005

                                      alles is mogelijk
                                      weet niet wat je zelf kunt, maar alles is mogelijk.

                                      als je bv een Donor auto hebt, kun je gewoon alles overbouwen.

                                      maar van 1.8 (small block) naar 2L turbo of 2.2L big block zal wel wat voeten in de aarde hebben.
                                      de z20net is gebaseerd op de z22se (L61 in de US).
                                      In de US hebben ze een LSJ (zelfde motor als onze Z20LET) met een supercharger ipv turbo.
                                      En die supercharger is daar ook als KIT te bestellen voor de L61 (onze z22se dus :))

                                      dus kijk maar hoeveel geld je eraan uit wil geven . . . goedkoop zal het niet zijn.

                                      #17698863
                                      D3nnis_
                                        Lid sinds:
                                        14 July 2010

                                        In de tussentijd hebben er alweer een hoop updates plaats gevonden.

                                        -EGR:
                                        De EGR klep is middels Tech2 uitgezet en er zit een afdek plaatje in.
                                        Hierin merk ik nog steeds verschil t.o.v. met EGR.

                                        -Xenon verlichting:
                                        Pilot 6000k kit met OEM headlight washers

                                        -USB aansluiting op de headunit middels auxin

                                        Tevens vier nieuwe Conti Premium Contact 2 banden.
                                        Grote beurt laten doen inclusief distributieriem vervangen.

                                        Sierstrips interieur/dashboard/deurkaarten/ vervangen voor C2 strips (met de aluminium/chrome look strip erop)
                                        Verder liggen er nog smoked achterlichten, remlicht en witte corners klaar om gemonteerd te worden.
                                        Ook staat er ondertussen een C2 voor de deur :afro, een Z19DT GTS.

                                        De C1 gaat echter de deur uit, daar de C1 mij niet aanstaat qua vermogen/gewicht.
                                        De auto heeft te weinig vermogen om hem vooruit te krijgen en dat met de tegenvallende verbruiks cijfers.

                                        Er komt een C2 2.0NET voor terug, alleen ik denk dat dit import gaat worden daar hier in NL ze zeer schaars zijn inclusief de opties die ik wil.

                                        Pics volgen.

                                      18 berichten aan het bekijken - 26 tot 43 (van in totaal 43)
                                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.