Nieuw forum lid: Dfunk

Forumindex Forums Modellen Insignia Nieuw forum lid: Dfunk

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    dfunk

Hi iedereen,

Mijn naam is Niels en ik ben 24 jaar oud. Ik woon in Emmeloord.

De afgelopen 2 jaar heb ik in een C30 Summum gereden met alle denkbare opties (xenon, leer, stoelverwarming, 18″ etc etc). Doordat onze zoon Mik in september is geboren is de vraag naar een grotere auto begonnen. Ik heb het geluk dat ik mijn C30 intern door kan schuiven naar een collega zodat ik een nieuwe auto kon uitzoeken.

Ik heb in de volgende auto’s proef gereden:
      – VW Passat Variant
      – Volvo V50 & V60
      – Audi A4
      – Peugeot 508
      – Insignia Sports Tourer

A.s maandag gaat mijn directeur de Insignia ST bestellen. Ik heb de volgende configuratie gemaakt:

– Insignia ST 2.0 CDTI (160 PK) zwart
      – Business edition (navi 900 europa, telefoon, voice control etc)
      – 18″ (13 spaken)
      – Cognac leder met stoelverwarming (achteraf)
      – Privacy glass (achteraf)

De Business edition is erg aantrekkelijk qua prijs. Helaas kun je een aantal opties (waaronder AFL) niet selecteren. Dit brengt mij automatisch op de volgende vraag:

Ik ben erg gecharmeerd van de AFL headlight. Is deze achteraf in te bouwen? Het gaat mij dus alleen op de koplamp zelf. Er hoeft geen Xenon licht door de lens te schijnen. Dit mag wat mij betreft de originele verlichting zijn. Ik kan een set 2e hands AFL headlights kopen (zonder xenon lampen etc) voor een schappelijke prijs. De ledjes zijn wel bijgevoegd bij deze units. Ga ik die eenvoudig aan de praat krijgen?

Nogmaals: ik weet wat allemaal verplicht is bij Xenon. Het gaat in deze alleen om de units. Ze hoeven van mij ook niet mee te draaien. Het gaat alleen om de ‘looks’.

Ik ben actief op het Volvo forum en ben erg benieuwd wat het Opel forum mij gaat brengen.

Gr. Niels

Insignia_fan

Welkom op dit forum, en we zijn natuurlijk gek op de :kewlpics als je de nieuwe insignia hebt.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.