nieuw dus even voorstellen zoals het hoort.

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik nieuw dus even voorstellen zoals het hoort.

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Tombster

Ik ben Tom(bster). Na jaren van citroen rijden werd het tijd voor iets groters en beters en ben dus sinds het weekend eigenaar van een vectra-a ui 94. 110.00 gelopen en altijd van oud vrouwtje geweest. 2.0l gls

Netjes bij dealer onderhouden en ze was zuinig op de motor en binnenkant. De buitenkant maakte haar niet meer uit zolang hij maar altijd starte. Helaas moeten hierdoor wat spullen vervangen worden maar dat is goed te doen als ik ze kan vinden. ( zie te koop gevraagd topic)

Voor de rest bevalt hij goed en ben er blij mee.

Nu even mezelf.

Ik heet Tom, 24 jaar, allround storingsmonteur in een hele grote bakkerij en woon in eindhoven. Zwemmen, fitness, naar voetbal gaan en plezier maken zijn de hobby’s.

Wie weet tot op een meeting, (zag dat veldhoven erbij zat) lekker in de buurt. mocht nog iemand tips weten voor deze auto. mbt onderhoud of gebruik) graag.

johani500driver
      Deelnemer

Welkom hier,als je de zoek funtie gebruikt kun je al heel veel dingen vinden hier op het forum,succes

GTS Power
        Deelnemer

welkom hier:thumbup

veel plezier je nieuwe aanwinst.

:kewlpics

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Het onderwerp ‘nieuw dus even voorstellen zoals het hoort.’ is gesloten voor nieuwe reacties.