Nieuw design Opelforum

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Nieuw design Opelforum

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 51 tot 60 (van in totaal 60)
  • Auteur
    forcemaple

[rquote=1912814&tid=144508&author=stillekracht]Het uitslitsen van type naar uitvoering zou ik erg jammer vinden, omdat ik het ook gewoon leuk vindt om alles te lezen over één type.[/rquote]

Ook bij uitsplitsing kan je indien gewenst gemakkelijk informatie over andere uitvoeringen lezen. Voor mensen die geinteresseerd zijn in specifieke informatie voor een bepaalde uitvoering is het echter vrij lastig. Als ik bijvoorbeeld zoek op Astra J, krijg ik alle items te zien waar woorden met een J in voor komt, en alle items met het woord astra, dan is het nog zoeken naar een speld in de bekende hooiberg…

forcemaple

[rquote=1912835&tid=144508&author=Astraman]Ampera en Antara, no offence, maar volgens mij rijdt een handvol mensen zo’n wagen hier.[/rquote]

Zijn toch ook opels, lijkt me dan ook logish dat je daar op dit forum over kan lezen, ook al zal het in verhouding minder zijn dan andere modellen…

Anoniem

[rquote=1911891&tid=144508&author=Senatorman]
          Hierbij een eerste screenshot van het nieuwe design.

[/rquote]:thumbup

KadAstra-EF
          Deelnemer

Ja, dit ziet er erg goed uit !!!
            Modern maar met het vertrouwde huisstijl.
            Dit moet het worden :D

Groet, Rik

Spacejam
            Deelnemer

[rquote=1912835&tid=144508&author=Astraman]Nou een ding mag wel anders.

Je hebt een rubriek; Signum, Meriva, Agila, Zafira, Frontera, Vivaro.

Zet Signum onder Vectra,

Meriva onder Corsa

en Zafira onder Astra.

Auto’s delen allen techniek zo heb je veel meer relevante topics bijeen.

Ampera en Antara, no offence, maar volgens mij rijdt een handvol mensen zo’n wagen hier.[/rquote]

Dit zou het echt een stuk beter maken :thumbup

Astraman
              Deelnemer

[rquote=1912949&tid=144508&author=forcemaple][rquote=1912835&tid=144508&author=Astraman]Ampera en Antara, no offence, maar volgens mij rijdt een handvol mensen zo’n wagen hier.[/rquote]

Zijn toch ook opels, lijkt me dan ook logish dat je daar op dit forum over kan lezen, ook al zal het in verhouding minder zijn dan andere modellen…[/rquote]

Jah dat klopt ook wel, maar waarom is daar wel een aparte subcategorie voor en voor de zafira en meriva niet, twee heel goed verkochte en goed vertegenwoordigde auto’s hier zitten samen met nog een aantal in een subcategorie.

Anoniem

Vanaf dinsdag 26 april zal het forum zo’n 4 tot 6 dagen gesloten zijn ivm onderhoud en vernieuwing van het forum

Anoniem

Aah, net een week voor de vakantie! dat wordt afkicken :(

Maar heel veel succes!:thumbup:thumbup

KadAstra-EF
                    Deelnemer

[rquote=1920555&tid=144508&author=Mr.F]Aah, net een week voor de vakantie! dat wordt afkicken :([/rquote]

Ach, je hebt genoeg poetswerk lijkt mij :jerry:jerry

Groet, Rik

Anoniem

Nee, helaas :P
                        Tjah en als het weer open is zit ik in italie :P

10 berichten aan het bekijken - 51 tot 60 (van in totaal 60)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.