Nieuw

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17255804
    Peterbilt
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 February 2013

      Even voorstellen,
      Mijn naam is peter (peer) woonachtig in België, en sinds kort mijn opel Omega 2.2 16v business edition te koop gezet, i.v.m aanschaf opel vectra 1.9cdti cosmo 150 pk.
      Niet omdat deze niet meer voldeed, maar na 8 jaar wil je ook wel eens wat anders.
      Ooit begonnen met een C kadett naar een D en naar een E (GT) toen een corsa GSI, en toen begon het echte werk pas met aanschaf van een monza! 3.0 GSE 6 in lijn automaat. Gelijk verpest, dus in zeer korte tijd had ik er inneens 4 op mijn naam staan :wtf
      1 monza na 5 jaar ingeruild voor een peugeot 605 3.0 V6 (sorry, maar was toch een heerlijke bak) deze na 5 jaar ingeruild voor de omega, omdat de 605 duur is om te rijden in belgië i.v.m de hoge c.c. Inhoud.
      Vandaar nu dus de vectra, die goedkoper is dan de omega in belastingen.
      Nu nog in bezit van 2 monza’s waarvan 1 in restauratie en de andere eigenlijk een donor is geworden.
      Ik geloof dat ik een beetje aan het doordraven ben, dus zal het hier maar bij laten.
      Hoop veel nuttige info te kunnen beleven, en andere hier te kunnen helpen
      Groeten
      Peer

      #18112023
      astraTD
        Lid sinds:
        9 March 2009

        Welkom :thumb

        #18112024
        Peterbilt
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 February 2013

          Wat heeft de Dodge gelopen?
          Of heb je deze niet meer?
          :thumb king:

          #18112025
          CAlberts
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 December 2010

            Welkom! :thumb

            Vertel wat meer over je Vectra en we houden hier van :kewlpics

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.