Niet zo netjes van een gebruiker!

Forumindex Forums Modellen Astra Niet zo netjes van een gebruiker!

  • Dit onderwerp is leeg.
18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224829
    AstraLimburgDriver
      Lid sinds:
      12 May 2010

      Precies! @AstraLimburgDriver: Volgens mij wil je zelf altijd gelijk hebben of niet? En het gaat er niet om of ik wel of niet bij een dealer werk, maar als het hier altijd werkt met 1 knopje of om en om, ga dan niet lopen ontkennen. Ik ga namelijk mensen geen valse informatie geven…


      @ICE-iceberg

      Dit bedoel ik nu, nu zeg jij dat ik valst informatie geef maar als je kunt lezen (wat ik betwijfel aan je antwoorden) werkt het bij mij alleen met 2 knoppen en was ik niet de enige die dit had.

      Daarbij geef jij aan geen onwaarheden te vertellen met andere woorden zeg jij dat ik wel dingen vertel die niet kloppen, maar dat is dus onzin wat je zegt dus ga mij niet vals beschuldigen!!!!! daar ben ik niet van gediend!!!

      En om op je vraag antwoord te geven, nee ik wil niet altijd gelijk hebben in tegendeel maar als ik het heb mag ik het zeker posten!!

      Dus stop om mij in een verkeerd daglicht te stellen om te zeggen dat ik dingen zeg die niet waar zijn heb er ook een melding van gemaakt bij het forum!!

      #17714044
      Astra JP
        Lid sinds:
        12 March 2009

        Waar gaat dit over…… :hmmz :wtf
        Kijk eerst maar eens even naar jezelf voordat je anderen hier even in het openbaar zwart gaat maken.
        Tevens hoor je problemen met een ander forum lid zelf op te lossen via u2u oid :swear

        #17714045
        AstraLimburgDriver
          Lid sinds:
          12 May 2010

          maak niemand zwart geef alleen antwoord op een bericht wat hij achter liet en als deze gesloten wordt en hij mij in het openbaar aanvalt mag ik me in het openbaar verdedigen dus

          En daarbij waar maak ik hem dan zwart ??????????? geef alleen aan te stoppen met waar hij mee bezig is, heb niks over de persoon gezegd dus waar is dat zwart maken wat jij aangeeft?????

          #17714046
          Astraman
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 July 2004

            Jong kap nou gewoon met dat onrust stoken…..schiet je niks mee op. lLs jij het met 2 doet en dat werkt dan is dat zo, wellicht werkt beide. Ik weet nu in ieder geval dat alst een niet werkt het ander wel kan werken. Zou niet voor ‘t eerst zijn dat er dingen bij dezelfde type Opels dingen verschillend zijn, soms kan een bouw jaar al veel schelen. Mijn Schoonpa heeft een net even andere sleutel dan ik heb bij me G, kan net dat verschil zijn.

            Maar wees een vent en laat je niet kennen…das zonde van je energie.

            Weltrusten.

            #17714047
            Astra JP
              Lid sinds:
              12 March 2009

              Idd laten we het hier een beetje gezellig houden en het weer fijn over onze grote hobby OPEL hebben :P

              #17714048
              AstraLimburgDriver
                Lid sinds:
                12 May 2010

                origineel gepost door Astraman
                Jong kap nou gewoon met dat onrust stoken…..schiet je niks mee op.ou niet voor ‘t eerst zijn dat er dingen bij dezelfde type Opels dingen verschillend zijn, soms kan een bouw jaar al veel schelen. Mijn Schoonpa heeft een net even andere sleutel dan ik heb bij me G, kan net dat verschil zijn.

                Weltrusten.

                Dat is ook het enige wat ik wil aantonen met dit bericht, dat het niet de eerste keer is dat het anders is bij verschillende astra’s etc precies wat jij zegt.

                En onrust stoken is het laatste wat ik wil doen, maar ik kan er totaal niet tegen dat iemand zoiets post en vervolgens je er niet meer kunt op reageren omdat de post snel gesloten is..

                Dus bij mij is het nu gedaan als de gene niet meer z’n onzinnige dingen over mij zegt… Jij zou je ook willen verdedigen als iemand wat verkeerds over jouw zegt dat is normaal vind ik dan dat je je dan kunt en mag verdedigen..

                Jij ook welterusten :D

                #17714049
                AstraLimburgDriver
                  Lid sinds:
                  12 May 2010

                  origineel gepost door Astra JP
                  Idd laten we het hier een beetje gezellig houden en het weer fijn over onze grote hobby OPEL hebben :P

                  Mee eens :D:D

                  #17714050
                  miral astra
                    Lid sinds:
                    9 June 2010

                    zooh en nu eerst een biertje:cool: en dan gaan we mekaar weer helpen met inderdaad onze hobby OPEL.

                    #17714051
                    opel123
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      het is half 9 en jij gaat al aan het bier?? :P of heb je vakantie…dan is het natuurlijk niet vreemd :thumbup


                      @AstraLimburgDriver
                      : je zal misschien wel vaker meemaken dat je advies krijgt wat achteraf niet zal kloppen en vaak/altijd is dit niet bewust. het is dan in het vervolg verstandiger om dit via u2u te doen.

                      cheersking:

                      #17714052
                      AstraLimburgDriver
                        Lid sinds:
                        12 May 2010

                        Ik heb ook lekker vakantie maar 9 uur is me toch nog wat te vroeg hahaha.
                        Naja ga snel ervan door koffer inpakken en dan het kikkerlandje voor 3 weekjes verlaten :D:D:D:D

                        Mensen we spreken ons over 3 weken.

                        #17714053
                        astraTD
                          Lid sinds:
                          9 March 2009

                          waar woon je in limburg eigelijk:D

                          #17714054
                          ICE-iceberg
                            Lid sinds:
                            9 February 2009

                            origineel gepost door AstraLimburgDriver

                            Precies! @AstraLimburgDriver: Volgens mij wil je zelf altijd gelijk hebben of niet? En het gaat er niet om of ik wel of niet bij een dealer werk, maar als het hier altijd werkt met 1 knopje of om en om, ga dan niet lopen ontkennen. Ik ga namelijk mensen geen valse informatie geven…


                            @ICE-iceberg

                            Dit bedoel ik nu, nu zeg jij dat ik valst informatie geef maar als je kunt lezen (wat ik betwijfel aan je antwoorden) werkt het bij mij alleen met 2 knoppen en was ik niet de enige die dit had.

                            Daarbij geef jij aan geen onwaarheden te vertellen met andere woorden zeg jij dat ik wel dingen vertel die niet kloppen, maar dat is dus onzin wat je zegt dus ga mij niet vals beschuldigen!!!!! daar ben ik niet van gediend!!!

                            En om op je vraag antwoord te geven, nee ik wil niet altijd gelijk hebben in tegendeel maar als ik het heb mag ik het zeker posten!!

                            Dus stop om mij in een verkeerd daglicht te stellen om te zeggen dat ik dingen zeg die niet waar zijn heb er ook een melding van gemaakt bij het forum!!

                            Kerel… maak je niet druk

                            #17714055
                            sebastiaankadettcabriogsi
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              27 November 2005

                              gezijk…. stelletje kleine kinderen.

                              #17714056
                              Ericjuh
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                14 June 2006

                                origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
                                gezijk…. stelletje kleine kinderen.

                                Hmmz… nu ga ik zeiken…
                                Sebas… Zeiken doe je met een ‘ei’ niet met een ‘ij’ hahaha

                                Ciao…

                                #17714057
                                AstraLimburgDriver
                                  Lid sinds:
                                  12 May 2010

                                  origineel gepost door astraTD
                                  waar woon je in limburg eigelijk:D

                                  Hoensbroek (ja weet het dat zegt het al, criminelen buurt)
                                  Dat hoor ik altijd als ik dat zeg :P:P:P:P:P

                                  En ja ook in Hoensbroek zijn rustige straten (moet alleen zoeken)

                                  #17714058
                                  AstraLimburgDriver
                                    Lid sinds:
                                    12 May 2010

                                    Maar mensen was al gedaan met de zaak, nu weer verder met mensen helpen, anders blijven we hier in hangen. iedereen heeft zijn zaakje kunnen zeggen en no hard feelings annymore..

                                    #17714059
                                    ICE-iceberg
                                      Lid sinds:
                                      9 February 2009

                                      origineel gepost door AstraLimburgDriver
                                      Maar mensen was al gedaan met de zaak, nu weer verder met mensen helpen, anders blijven we hier in hangen. iedereen heeft zijn zaakje kunnen zeggen en no hard feelings annymore..

                                      ;):thumbup

                                      No hard feelings;)

                                      #17714060
                                      RonaldH
                                        Lid sinds:
                                        30 June 2004

                                        het punt is gemaakt

                                        we kunnen wel voor elk meningsverschil of wissewasje een topic openen, maar dan staat het hier vol straks.

                                        zo gaat het nou eenmaal op internet,dit zal vaker gebeuren.

                                      18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
                                      • Het onderwerp ‘Niet zo netjes van een gebruiker!’ is gesloten voor nieuwe reacties.