Niet werkend mistachterlicht – Astra G Coupe

Forumindex Forums Modellen Astra Niet werkend mistachterlicht – Astra G Coupe

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    SKITT

Beste Opel liefhebbers,

ik zit met een probleem; om de een of andere reden doet mijn mistachterlicht het niet.
      en heb mijn APK over een paar dagen.

Heb nagekeken:
      -zekerkastje, zekering was nog goed en bij het doormeten was hij ook goed.
      -achterlamp eruit gehaald en de verbinding gecontroleerd maar daar gaf hij aan geen voeding te hebben
      (op de display is ook niets zichtbaar)
      Lampje was is ook gewoon goed, gecheckt door in andere lamp te doen
      -zodra ik er een aanhanger achterhang dan brand het mistachterlicht wel op de aanhanger maar niet op de auto.

betekend dit dat ergens tussen de zekeringkast en het achterlicht een kink in de kabel zit?

Hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

Alvast bedankt! Ron

Astra_DLS
      Deelnemer

wellicht bekabeling van de massa oid? Je hebt dus geen stroom op de fitting van mistlicht? En aanhanger werkt wel.

Dan kan het volgens mij alleen maar bekabeling van de fitting zelf zijn, aangezien de rest allemaal wel werkt.

Driekus
        Deelnemer

Waarschijnlijk zit er een palletje in je trailerdoos, deze zorgt ervoor dat als je er een kar achter hebt je mistlamp op de auto uit gaat. Het kan zijn dat deze blijft hangen.

DeMeistah
          Deelnemer

zou eerst even de bekabeling nachecken dan, loopt van de bestuurdersstoel naar achter en dan naar rechts als ik het goed heb

arjontje
            Deelnemer

Haal even de stekker doos van de trekhaak er af.
              Daar zit het probleem.
              Het schakelaartje die er voor zorgt dat de mistlamp uit gaat, bij aan koppelen van de aanhanger/carravan wil nog wel eens blijven hangen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.