Niet meer starten na op-com reset

Forumindex Forums Overige Op-Com Niet meer starten na op-com reset

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Doojoo

Hoi,

Heb onderstaande bericht ook in Zafira deel gepost. Maar mogelijk geeft deze categorie nog andere reacties (en ik wil het erg graag opgelost hebben):
      Gisteren met op-com bezig geweest aan mijn Zaifra A Z18XE uit 2003. Doel was het resetten van parameters omdat hij op LPG niet lekker loopt. Heb hierbij een ‘Reset-ECU’ uitgevoerd, dom, dom, dom.
      Nu start de auto niet meer. De startmotor loopt nog wel rond, maar de auto slaat niet aan (heb beide sleutels geprobeerd). Fout code ‘P1610 – No security code programmed’ was actief en steeksleutellampje brandde. Heb toen via op-com de security code geprogrammeerd. Steeksleutel blijft echter branden en auto start nog steeds niet (weer met beide sleutels geprobeerd). Ik weet niet of er nog een foutcode actief is.
      Weten jullie misschien wat ik kan doen om mij uit deze domme actie te redden.

Alvast bedankt.

Joost

Doojoo

Is er iemand die me verder kan helpen. Ik kan de Zafira niet missen en hoop dus vanmiddag dit nog te fixen. Als jullie nog goede info hebben, lees ik het graag.

Bedankt,

Joost

EdGSI

Ik denk dat je beter kan kijken voor een andere ECU

Hoor ook altijd dat je NOOIT op reset ecu mag klikken :shock:

Dus waarschijnlijk staat er helemaal geen info meer op je ECU

Fearless
          Deelnemer

Haal de accu er is een tijd af. Poos terug heb ik iets soortgelijks gehad. Ding wou ook nooit meer aanslaan. Komt mn collega de accu pool lossen, tijdje gewacht. En daarna weer starten en lopen

Doojoo

Het probleem is opgelost dankzij de hulp van een forumlid (corsa_c20xe). Bedankt!

Voor de oplossing kijk onder Zafira naar het topic: “Zafira A start niet meer na OP-Com”.

Groeten,

Joost

Corsaliefhebber
              Deelnemer

@Doojoo wrote:

Het probleem is opgelost dankzij de hulp van een forumlid (corsa_c20xe). Bedankt!

Voor de oplossing kijk onder Zafira naar het topic: “Zafira A start niet meer na OP-Com”.

Groeten,

Joost

Hier dus>>> viewtopic.php?f=187&t=174103

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.