niet lopen kadett e 1.3 nb s6

Forumindex Forums Modellen Kadett niet lopen kadett e 1.3 nb s6

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    manta1988
    Deelnemer

Hallo, heb een probleem krijg mijn kadett niet meer aan het lopen. Heb al van alles geprobeerd, andere bougie kabels, andere bobine enz. Nou krijgen de draden die naar de bobine lopen wel stroom, maar vanuit de bobine doet ie niks meer. Heb er al een andere bobine opgehad van een corsa 1.3 maar maakt geen verschil. En het lijkt mij een beejte onlogisch dat je 2 bobines op 1 avond naar de klote helpt.

heeft iemand hier een oplossing voor.

alvast bedankt.
      gr jorn

Paullus
      Deelnemer

ik neem aan dat je al hebt geconstateerd dat er geen vonk is, en wel brandstof?

hanskadett

mijn schoonbroer had het zelfde bij hem was het startrelais gaar

manta1988
          Deelnemer

okee bedankt zal ik die eens checken…..en ja klopt heb geen vonk wel brandstof.

Knopjes

Op je bobine staan 2 letters als het goed is, komen die 2 letters van de bobine van je Kadett overeen met die van de bobine van de Corsa? Zo niet, dan zou het ‘m daar wel eens in kunnen zitten. Anders kan het nog je rotor/verdelerkap of hall-gever zijn.

manta1988
              Deelnemer

oke zal ik daar ook eens naar kijken, heb voor de rest alles al vervangen, van verdelerkap tot module enz….. maar wil gewoon niet vonken. en waar moet dan mijn hall-gever zitten.
                alvast bedankt

gr jorn

Knopjes

De hall-gever hangt achter de verdelerkap uit als ik het goed heb. Wat hanskadett suggereerde (startrelais) is ook een goede mogelijkheid trouwens, maar waar die zit weet ik zo niet.

.Stoffel.
                  Deelnemer

heb bij mn gsi ook gehad dat hij niet meer aan de praat wou. bij mij was de bezinerelais kapot. (bevindt zich tss de batterij en veerpoot ergens)

manta1988
                    Deelnemer

bedankt voor de reacties, die hall gever heb ik vervangen.

nou hij deed t laatst weer……aangesleept en na een tijdje op 3 poten te lopen liep die weer goed…..totdat ik m uitzette en weer wou starten. sloeg dus weer niet aan. nog maar eens aangesleept en kwamen met toch een partij knallen en vlammen uit de uitlaat :S
                      dus denk dat ik t dan bij de ontsteking zelf moet gaan zoeken.

mvg jorn

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.