niet betrouwbare leden opel-forum #2 conclusie en maatregele

Forumindex Forums Overige Opel algemeen niet betrouwbare leden opel-forum #2 conclusie en maatregele

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 101 tot 108 (van in totaal 108)
  • Auteur
    Berichten
  • #17668222
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      kijk met de andere kant van t verhaal erbij
      wordt het plaatje opeens heel anders:o

      had al wel zo,n vermoeden;)

      laatste x mijn mening

      dit zoort gezeur hoort hier niet thuis

      dat andere mansen zich er niet mee mogen bemoeien is al helemaal dikke onzin

      post het dan al helemaal niet op n forum
      mijn mening is dat elke member in elk topic mag reageren
      en z,n mening geven

      tjah als je daar niet tegen kan
      heb je niets op n openbaar forum te zoeken

      hoop dat dit topic nu eindelijk dicht of geheel weg kan;)

      #17668223
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Eerlijk is eerlijk, met dit soort geneuzel trek je wel volle zalen :o

        waarbij de ene baalt [koper én verkoper, opdrachtgever/nemer] :cry
        en de andere [het grote publiek] gniffelt :D

        Dit thema zou het forum in de verlegenheid kunnen brengen,
        of bijna in discrediet, want goed is dit geneuzel niet :mad:

        Zorg ervoor dat de communicatie onderling intact blijft,
        overleg en zorg met elkaar tot een acceptabele oplossing voor een ieder. :wors

        Wat mij betreft, slotje erop en niet opnieuw beginnen met topic 3 ;)

        #17668224
        Arjen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          @rallyastra; dat is dus precies wat ik bedoel. Zelf weet je nergens van maar wel word je zwart gemaakt. Klantonvriendelijk, slechte service enz. :fy1

          Het schijnt gewoon te horen zo tegenwoordig. Als je ontevreden bent over iemand of over een bedrijf dan ga je direct schelden en dreigen ipv te werken aan een oplossing. Ik maak het dagelijks mee en wordt er kotsmisselijk van. Ons beleid is tegenwoordig dat als klanten niet tevreden zijn EN het daarom nodig vinden om direct een grote mond opzetten en gaan dreigen dat ze het op het forum gaan zetten en/of het voortaan ergens anders gaan kopen dan zetten we er direct en streep onder. Spullen terug halen, geld terug en ga het voortaan maar ergens anders halen dan. Maar hier hebben we absoluut geen zin in. Ontevreden zijn kan en mag altijd maar we spelen het wel netjes. Gelukkig zijn er nog wel mensen die wel weten hoe het moet en het probleem met hun bestelling netjes en fatsoenlijk melden, maar er zijn erbij die vinden het nodig om voordat je antwoord kan geven al met dreigen en schelden beginnen. Daarom vind ik het jammer dat ik dit soort dingen hier ook zie. Misschien een beetje off-topic maar ik wou het toch even kwijt……….;)

          PS: Ik heb het ook meegemaakt met iemand hier op het forum. Twee portierruiten gekocht. De ene zat een diepe kras in en in de andere zat een kenteken gegraveerd…. Gelijk de container in gedonderd en het was gelijk de laatste keer :puke Gewoon opzettelijk de boel belazeren. Vreemd dat dit soort mensen zelf niet zien dat ze zichzelf zwart maken. :hmmz

          #17668225
          stillekracht
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 May 2007

            amen :wors

            #17668226
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              mijn stem heb je ook;)

              #17668227
              rallyastra
                Lid sinds:
                12 July 2004

                Nou ik heb een bedrijf, ben van smorgens 9 tot savonds 8 open dus bij mij hebben mensen alle kansen om het netjes op te lossen. Ik leef niet onder een steen, en zo moeilijk ben ik nou echt niet te bereiken. Heb alleen weinig tijd voor fora en internet, heb meerdere telefoonnummers dus niet te bereiken is ook onzin. Klanten kunnen bij mij heel ver gaan, maar zodra de toon naar agressief en jij moet dit en jij moet dat dan zal ik vriendelijk naar het gat van de deur wijzen. Ik behandel mensen netjes, en als ze mij niet net zo behandelen ga je maar lekker naar de dealer met je auto, kijken of ze daar ook zo klant vriendelijk met je omgaan.

                #17668228
                rallyastra
                  Lid sinds:
                  12 July 2004

                  Nog even een toevoeging op het verhaal van royke, die F25 bak heb ik toen zelfs van iemand op het forum hier gekocht. Dat die bak nu lekt gaat sowieso al voor mijn kosten omdat ik achteraf ook niet vanalles bij de verkoper kan gaan lopen claimen.

                  #17668229
                  RonaldH
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    okee

                    dus voortaan

                    geen openlijke discussies meer over verkocht/gekochte onderdelen.
                    heb je klachten ,meld het bij een mod.

                    als de mod er verder ook niet uit komt met bemiddelen dan houd het op hier.

                    verkopen en kopen is dus op eigen risico.

                    dus als er iets is meld het via de u2u.

                    maar probeer eerst zelf contact te leggen,als dat allemaal niet lukt dan meld je het.

                    ik denk dat we het daar bij moeten laten,er is genoeg gezegd en geschreven.

                    het blijft een moeilijk verhaal.

                    heb je hier problemen mee,dan ook melden aub.

                    allemaal bedankt voor het meedenken :thumbup

                  8 berichten aan het bekijken - 101 tot 108 (van in totaal 108)
                  • Het onderwerp ‘niet betrouwbare leden opel-forum #2 conclusie en maatregele’ is gesloten voor nieuwe reacties.