Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › niet betrouwbare leden opel-forum #2 conclusie en maatregele
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 mei 2010 om 19:00 #17668222AnoniemLid sinds:
1 January 1970kijk met de andere kant van t verhaal erbij
wordt het plaatje opeens heel anders:ohad al wel zo,n vermoeden;)
laatste x mijn mening
dit zoort gezeur hoort hier niet thuis
dat andere mansen zich er niet mee mogen bemoeien is al helemaal dikke onzin
post het dan al helemaal niet op n forum
mijn mening is dat elke member in elk topic mag reageren
en z,n mening geventjah als je daar niet tegen kan
heb je niets op n openbaar forum te zoekenhoop dat dit topic nu eindelijk dicht of geheel weg kan;)
8 mei 2010 om 19:25 #17668223AnoniemLid sinds:
1 January 1970Eerlijk is eerlijk, met dit soort geneuzel trek je wel volle zalen :o
waarbij de ene baalt [koper én verkoper, opdrachtgever/nemer] :cry
en de andere [het grote publiek] gniffelt :DDit thema zou het forum in de verlegenheid kunnen brengen,
of bijna in discrediet, want goed is dit geneuzel niet :mad:Zorg ervoor dat de communicatie onderling intact blijft,
overleg en zorg met elkaar tot een acceptabele oplossing voor een ieder. :worsWat mij betreft, slotje erop en niet opnieuw beginnen met topic 3 ;)
8 mei 2010 om 19:26 #17668224@rallyastra; dat is dus precies wat ik bedoel. Zelf weet je nergens van maar wel word je zwart gemaakt. Klantonvriendelijk, slechte service enz. :fy1
Het schijnt gewoon te horen zo tegenwoordig. Als je ontevreden bent over iemand of over een bedrijf dan ga je direct schelden en dreigen ipv te werken aan een oplossing. Ik maak het dagelijks mee en wordt er kotsmisselijk van. Ons beleid is tegenwoordig dat als klanten niet tevreden zijn EN het daarom nodig vinden om direct een grote mond opzetten en gaan dreigen dat ze het op het forum gaan zetten en/of het voortaan ergens anders gaan kopen dan zetten we er direct en streep onder. Spullen terug halen, geld terug en ga het voortaan maar ergens anders halen dan. Maar hier hebben we absoluut geen zin in. Ontevreden zijn kan en mag altijd maar we spelen het wel netjes. Gelukkig zijn er nog wel mensen die wel weten hoe het moet en het probleem met hun bestelling netjes en fatsoenlijk melden, maar er zijn erbij die vinden het nodig om voordat je antwoord kan geven al met dreigen en schelden beginnen. Daarom vind ik het jammer dat ik dit soort dingen hier ook zie. Misschien een beetje off-topic maar ik wou het toch even kwijt……….;)
PS: Ik heb het ook meegemaakt met iemand hier op het forum. Twee portierruiten gekocht. De ene zat een diepe kras in en in de andere zat een kenteken gegraveerd…. Gelijk de container in gedonderd en het was gelijk de laatste keer :puke Gewoon opzettelijk de boel belazeren. Vreemd dat dit soort mensen zelf niet zien dat ze zichzelf zwart maken. :hmmz
8 mei 2010 om 20:04 #17668225amen :wors
8 mei 2010 om 20:05 #17668226AnoniemLid sinds:
1 January 1970mijn stem heb je ook;)
8 mei 2010 om 20:29 #17668227Nou ik heb een bedrijf, ben van smorgens 9 tot savonds 8 open dus bij mij hebben mensen alle kansen om het netjes op te lossen. Ik leef niet onder een steen, en zo moeilijk ben ik nou echt niet te bereiken. Heb alleen weinig tijd voor fora en internet, heb meerdere telefoonnummers dus niet te bereiken is ook onzin. Klanten kunnen bij mij heel ver gaan, maar zodra de toon naar agressief en jij moet dit en jij moet dat dan zal ik vriendelijk naar het gat van de deur wijzen. Ik behandel mensen netjes, en als ze mij niet net zo behandelen ga je maar lekker naar de dealer met je auto, kijken of ze daar ook zo klant vriendelijk met je omgaan.
8 mei 2010 om 20:32 #17668228Nog even een toevoeging op het verhaal van royke, die F25 bak heb ik toen zelfs van iemand op het forum hier gekocht. Dat die bak nu lekt gaat sowieso al voor mijn kosten omdat ik achteraf ook niet vanalles bij de verkoper kan gaan lopen claimen.
8 mei 2010 om 20:33 #17668229okee
dus voortaan
geen openlijke discussies meer over verkocht/gekochte onderdelen.
heb je klachten ,meld het bij een mod.als de mod er verder ook niet uit komt met bemiddelen dan houd het op hier.
verkopen en kopen is dus op eigen risico.
dus als er iets is meld het via de u2u.
maar probeer eerst zelf contact te leggen,als dat allemaal niet lukt dan meld je het.
ik denk dat we het daar bij moeten laten,er is genoeg gezegd en geschreven.
het blijft een moeilijk verhaal.
heb je hier problemen mee,dan ook melden aub.
allemaal bedankt voor het meedenken :thumbup
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘niet betrouwbare leden opel-forum #2 conclusie en maatregele’ is gesloten voor nieuwe reacties.