Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › niet betrouwbare leden opel-forum #2 conclusie en maatregele
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 mei 2010 om 19:36 #17668172
Dan geef ik de voorkeur aan een POSITIEF feedback systeem. :thumbup
Als een transactie eerlijk en goed is verlopen, geef je een positieve feedback aan de koper en/of verkoper (bijv dmv punten of commentaar).
Dan kan er in ieder geval niemand (onterecht) beschuldigd worden en hiermee kan je ook zien of iemand betrouwbaar is.
De 99 transacties die wel goed verlopen worden hier nooit gepost, met het ene gevalletje dat misloopt bemoeit iedereen zich.7 mei 2010 om 19:37 #17668173Ja blijft een moeilijk geval…… ik denk dat je gewoon je boeren verstand moet gebruiken.
en altijd iemand een kans geven op wederhoor voordat je iemand aan de schandpaal hangt.Slechte verkopers heb je overal, zeikers ook !!
7 mei 2010 om 19:38 #17668174:thumbup
7 mei 2010 om 19:44 #17668175:argue heb met beetje ergenis dit door zitten lezen. maar is dit nou echt nodig elkaar openlijk aan de paal te nagelen. :cry neem aan dat het vaak niet expres gaat en regel dit onderling
btw dat positve feedback zou wel een goeie zijn
7 mei 2010 om 19:59 #17668176origineel gepost door daruler
en regel dit onderlingLijkt mij het beste…………
7 mei 2010 om 20:14 #17668177en als dat juist niet wil
7 mei 2010 om 20:16 #17668178moet je hier niets kopen !!
7 mei 2010 om 20:18 #17668179Originally posted by daruler
:argue heb met beetje ergenis dit door zitten lezen. maar is dit nou echt nodig elkaar openlijk aan de paal te nagelen. :cry neem aan dat het vaak niet expres gaat en regel dit onderlingbtw dat positve feedback zou wel een goeie zijn
helaas gebeurt het steeds vaker ook op een verkeerde manier.
Zoals laatst met badmuts…Dat was echt grof schandalig, helemaal aangezien ik zag hoeveel mensen direct badmuts aanvielen. Totdat het echt verhaal naar boven kwam en de koper niet eens openbaar zijn excuses aanbood.
Denk dat het beste is om dat soort topics direct te verwijderen…
Wanneer er echt iemand zooi verkoopt en diegene blijft een grote bek geven, ff overleg met de mod’s en dan na goedkeuring een topic openen…
Maar moet er wel hard bewijs zijn..
Anders verwijderen…7 mei 2010 om 20:24 #17668180ik had dat topic ook echt gelezen ja.
net wat je zei ”totdat het echte verhaal naar boven kwam”…
jammer dat de koper ook niet zn excuses aanbood nee.:puke
:sleeping
bah, iemand zwart maken terwijl dat eigenlijk de klant/koper zelf eigenlijk de boosdoender is:puke
7 mei 2010 om 20:28 #17668181tis raar te lezen dat je beste maatje in eens wordt zwart gemaakt..
Je weet dat iemand niet zo in elkaar zit.Helemaal aangezien badmuts hier zelfs mod is geweest van het tigra gedeelte…
Das het nadeel van een forum en internet, lekker anoniem…
Opbokken…7 mei 2010 om 20:33 #17668182ik maak niemand zwart
ik wil gewoon dat de verkoper van mijn produkt zijn afspraken na komt zonder dat het mij weer geld kost! heb vaak genoeg geprobeerd hem te berijken maar hij zelf reageerd niet!!wat moet ik dan denken?
ff naar twente is weer een dag taak!7 mei 2010 om 20:35 #17668183het ging voor mij niet meer om jou hoor,ik bemoei me daar niet meer mee:P:D
maar om ideeen op te doen en om oplossingen te bedenken voor een eventuele feedback of iets in die geest. :wors:thumbup
7 mei 2010 om 20:42 #17668184Originally posted by royke2000
ik maak niemand zwart
ik wil gewoon dat de verkoper van mijn produkt zijn afspraken na komt zonder dat het mij weer geld kost! heb vaak genoeg geprobeerd hem te berijken maar hij zelf reageerd niet!!wat moet ik dan denken?
ff naar twente is weer een dag taak!Ik ga er ook van uit dat niels dit met je oplost…
ik snap ook best dat mensen hun ei kwijt willen..Maar er zijn mensen die direct na het ontvangen van spullen en het niet goed lezen van de advertentie en u2u’s zo’n topic openen..
Dat vind ik niet kunnen.
Dus beter helemaal in de kiem smoren..king:
7 mei 2010 om 20:46 #17668185okee dan:thumbup
maar ik weet niet of dit een oplosing was!
maar ik vind wel dat als dit vaker bij de zelfde persoon voorkomt dat het dan wel in het openbaar verkondigd moet worden
dit soort dingen hoeven (hebben) niks verloren op het forum!
maar de meeste mensen bemoeien zig ermee omdat ze zig ergeren:pukeik wou gewoon hem ff wakker maken en kijken of hij reageerd voor dat ik weer naar twente moet gaan rijden ik heb niet veel geld en kan dan ook niet zeggen van ik ga ff
7 mei 2010 om 20:50 #17668186(corsaboy)
ik heb alle spullen bij hem opgehaald hij had niet alles bij elkaar liggen dus stuurde hij de rest op
niks gezien:hmmz
en als iets kapot is wil jij het ook opgelost hebben:D7 mei 2010 om 21:01 #17668187Originally posted by royke2000
(corsaboy)
ik heb alle spullen bij hem opgehaald hij had niet alles bij elkaar liggen dus stuurde hij de rest op
niks gezien:hmmz
en als iets kapot is wil jij het ook opgelost hebben:Dja absoluut..
het rare vind ik dat ik dat helemaal niet gewend ben van niels.. Vandaar dat ik ook echt hoop dat niels dit gewoon netjes met jou oplost via u2u, telefoon email of wat dan ook…Want frustaties onderling op zo’n forum is nix waard.
7 mei 2010 om 21:04 #17668188origineel gepost door stillekracht
moet je hier niets kopen !!ik heb nog nooit iets gekocht van iemand van het forum hier dus daar kan ik niks over zeggen ,maar ik heb ooit iets gekocht van een gerenomeerd auto bedrijf:hmmz
7 mei 2010 om 21:08 #17668189origineel gepost door arno meijer
origineel gepost door stillekracht
moet je hier niets kopen !!ik heb nog nooit iets gekocht van iemand van het forum hier dus daar kan ik niks over zeggen ,maar ik heb ooit iets gekocht van een gerenomeerd auto bedrijf:hmmz
Tegen een bedrijf kan je met de bekende wegen je gelijk halen…… dat hoeft zowizo niet via een forum….
7 mei 2010 om 21:13 #17668190origineel gepost door royke2000
ik wil gewoon dat de verkoper van mijn produkt zijn afspraken na komt zonder dat het mij weer geld kost!:hmmz De verkoper van jou product ??? snap het niet helemaal….
7 mei 2010 om 21:14 #17668191dat is mijn mening ook ik ga ook geen zijk maken om iets maar iedereen kan iets vergeten maar ja hoevaak!!!!
ik schij er over uit en hoop dat ze het topik maar snel verwijderen -offtopicik ben hier voor een gezelig forum gekomen en niet om zijk te maken:):)
7 mei 2010 om 21:15 #17668192de gene van wie ik iets heb gekocht!!!!
7 mei 2010 om 21:19 #17668193[zucht] Nog geen enkele reactie zonder taal fout.
7 mei 2010 om 21:20 #17668194Jah maar met een auto van 31 jaar oud besta je niet voor sommige bedrijven, dan ben je toch op de particuliere handel aangewezen.
Het credo is gewoon uitkijken, vraag ze gewoon het hemd van het lijf per email zodat je zeker weet dat alles duidelijk is en dan heb je het zwart op wit, niet beknibbelen op wat benzine maar haal het op, geen gezeur met betalen, dat doe je ter plaatse als je je spullen hebt, zeker bij grote dure dingen, het werkt het beste als je de verkoper in de ogen kan kijken.
Print je mailtjes uit zodat je adv discussies gelijk de kop in kan drukken, zo niet blaas het af, is effe zonde van de benzine maar bespaard je hoop ellende. Als de verkoper niet thuis wil afspreken of op een parkeerplaats of iets vaags doe het dan niet, wss heeft hij iets te verbergen of wenst hij niet thuis opgezocht te worden.En dan nog ben je niet 100% zeker maar met duidelijkheid en goede afspraken onderling kun je elkaar als forumleden echt blijven helpen met spulletjes e.d.
7 mei 2010 om 21:22 #17668195origineel gepost door stillekracht
origineel gepost door arno meijer
origineel gepost door stillekracht
Tegen een bedrijf kan je met de bekende wegen je gelijk halen…… dat hoeft zowizo niet via een forum….
mooi niet dus
7 mei 2010 om 21:22 #17668196Oww d’is weer wat bij gekomen, ik reageerde dus op Arno
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘niet betrouwbare leden opel-forum #2 conclusie en maatregele’ is gesloten voor nieuwe reacties.