Niet best!!!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Niet best!!!

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
  • Auteur
    Berichten
  • #17894423
    Seth
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 September 2009

      Ja heb jij geluk. Ik ben 176 met een gewicht van 60 kg dus mij blazen ze 40 km verder :jerry

      #17894434
      Navy
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 August 2005

        Gisteren weer diverse keren meegemaakt.
        Een rotonde is een gewone weg, toch? Goed, hij loopt rond, maar verders is het een gewone weg waar alle regels gelden.
        Maar waarom sorteren mensen niet voor op een rotonde? Als je bij de tweede afslag de rotonde af wilt dan zie ik meestal de mensen de rotonde afsnijden, en normaal is dat ook niet erg. Maar als er fietsers rechtdoor willen en ze moeten daarvoor stoppen, dan blokkeren ze al het verkeer dat erachter zit en een van de volgend afslagen wil nemen.
        Heb al vaak meegemaakt dat ik ook rechtsaf eraf wilde, staat een auto tegen het midden van de rotonde aan stil, ik zet mijn Vectra er rechts naast, en dan kijken ze vuil! Of ze zien je niet en schrikken zich rot als er opeens een auto naast hen de rotonde afrijdt en maken dan minder vriendelijke gebaren. Vaak is de richtingaanwijzer dan niet aan, dus hoe moet ik zien dat ze er daar ook af willen?
        Ga dan niet links staan maar sorteer voor zoals het hoort en ga rechts staan!
        Dan sta je niemand in de weg en kan het andere verkeer gewoon doorrijden!
        Als ik de rotonde af wil en ik moet stoppen voor fietsers kunnen andere auto’s altijd gewoon links voorbij, want ik rij dan al helemaal links.
        Zoals het me geleerd is en zoals het hoort.

        #17894435
        soepkiepe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 August 2010

          haha gister had ik het ook een keer:P

          rijd netjes 30, komt er zo halve auto bus aan rijden, net zo idee als een safira.
          de godganse tijd op me bumper drukken, zeker, ben in die buurt laats 3x geflits, mij is het wel ff over ;)
          ik ben maar wat langzamer gaan rijden met dat gedruk, hielp nik, kwam ze nog dichterbij.
          voor het kruispunt maar ff flink op de rem getrapt, zoals ik kon zien in de binnen spiegel zat ze er heel kort op.
          ik sloeg rechts af, zei ook, maar ik zag in de spiegel al dat zei (ja een zei ook nog haha) de bocht aardig groot nam.
          ja dus, ze kwam er naast, ik die oude astra vol op het gas, tsja 1.4 he, kon het niet redden.
          eigenlijk ook dom, want ik moest gelijk weer links, had ik dat gedaan was ze vol op me in geknalt waarschijnlijk.
          tsja, en me dochtertje van anderhalf ook achter me zitten, mwoa dan ga je zulke risicos niet nemen, als ik er alleen in had gezeten had ik hem er misschien wel voor gegooit, inhalen op een 30 km weg:S
          verder op stond een vuilnis auto, ik hoopte dus dat ik haar voor kon blijven, had zei een probleem gehad met die vuilnis auto, had ik haar dan ook wel weer gegunt, :angel

          #17894431
          LexSF
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 January 2012

            pff idioot

            afgelopen weekend ook op de a16 afrit, ik neem de afrit en ineens uit het niets een auto achter mij vol op de rem proppie vol en bijna op mn achterkant. en maar drukken (op een afrit nota bene) ik dacht laat hem wel langzaam uitrollen en dan benee bij STOP, doe ik ook ff STOP(zoals het hoort, alleen dan met een kortere remweg). en ja hoor, ik hoorde piepende bandjes achter me , en ik hoopte op iemand met een hartverzakking in die overvolle focus sw. zijn de remlichten van mn vectra toch niet zo leuk ineens

            :jerry

          4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.