NGK Iridium VS Bosch F5DP0R

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) NGK Iridium VS Bosch F5DP0R

  • Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 90)
  • Auteur
    Berichten
  • #17714557
    astracoupeturbo
      Lid sinds:
      18 January 2010

      waar kan je de Bosch F5DP0R bougie’s bestellen?

      #17714558
      botssiee
        Lid sinds:
        24 October 2010

        Ik had ze via ebay bij The Green Spark Plug Co (Tim Green)

        4 stuks voor 46,35 pond inclusief verzendkosten

        #17714559
        needlefreak
          Lid sinds:
          25 April 2010

          heb de bosch f5dp0r er nu ook inzitten het stotteren is weg maar heb nu de indruk dat mijn boost minder agresief inslaagt
          nog tans geeft mijn boost meter nog steeds 1.5bar

          #17714560
          royv10
            Lid sinds:
            14 April 2009

            ik heb weer een geval appart denk… :thumbdown
            mijn z2oleh ging juist haperen met de f5dp0r ook bij eds op de bank…
            ik had ook mijn orginele z20leh bougies bij me en met die erin alles perfect geen enkele hapering…
            ik dacht misschien is er wat miss met 1 van de bougies ofzo maar zagen er allevier het zelfde uit werkte wel gewoon goed dus…
            hebben me 85 euro gekost bij dhz twente heb er mischien 400km mee gereden als iemand intresse heb voor 50 euro mogen ze weg

            #17714561
            belgium turbo
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 June 2010

              Heb de f5dpor ook zitten en ik vind net zoals needlefreak dat mijn boost ook minder agresief inkomt.
              Heb wel de indruk dat mijn verbruik wat minder is , ofwel is dit maar een gedacht .
              Nadat mijn korte route erop zit ga ik het verschil tussen de f5dpor en de originele eens uit testen .

              #17714562
              royv10
                Lid sinds:
                14 April 2009

                voor de gein zouden mensen met een let ook is de leh bougies moeten proberen als je paar tientjes over heb :-P die zijn ook al standaard platinum en rijd de mijne gewoon top op met mijn vermogen

                #17714563
                tijgetje57
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 July 2004

                  De LEH bougies proberen?? Is gewoon 2 elektrodes die erop zitten. Is niet zo bijzonder hoor. Is volgens collega hetzelfde als de standaard bougie van GM.

                  Indien er verschil in zit graag even foto of nummer van het onderdeel.

                  #17714556
                  royv10
                    Lid sinds:
                    14 April 2009

                    nee he zijn deze NGK PFR6T-G

                    #17714564
                    dion87
                      Lid sinds:
                      22 August 2011

                      ik heb een setje van 4 Bosch F5DP0R besteld via een vriend van me voor 30.50 :P is ff kijken hoe dat bevalt.

                      #17714565
                      patman
                        Lid sinds:
                        21 October 2004

                        Ik heb ook nog een setje bosch f5dp0r bougie’s liggen.
                        Mogen voor 30 euro weg.

                        #17714566
                        tijgetje57
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          7 July 2004

                          @royv10 wrote:

                          nee he zijn deze NGK PFR6T-G

                          Is leuk, maar de originele bougies daar staat GM op. En zien eruit zoals onder.

                          Zie plaatje:

                          http://www.carok.nl/webshop/ontsteking/originele-bougie-opel-agila-antara-astra-calibra-combo-corsa-meriva-omega-tigra-v” onclick=”window.open(this.href);return false;

                          #17714567
                          royv10
                            Lid sinds:
                            14 April 2009

                            Is heel leuk ja..

                            Heb je wel is leh bougies zelf bij de dealer gehaald dan?
                            Ik wel en kreeg deze in een gm verpakking mee

                            En het vxr blok wat ik gekocht had zaten ze ook in ik heb er 2 paar van dus ik heb toch echt gelijk

                            #17714568
                            tijgetje57
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              7 July 2004

                              ohw oke….. raar. Weer iets wijzer dan. :wtf

                              Kwam ook deze tegen, wat is dit in vredesnaam dan??

                              http://forum.blitz-gsi.com/viewtopic.php?p=333462&sid=3809750ed3cd9204c945d62db0f4ca01″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                              #17714569
                              DarkplayeR-69
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                16 October 2007

                                Gewoon rommel :jerry
                                Er zijn ok zelfs bougies met een soort van ster erop :D
                                met een verkoop praatje dat je er meer pk door krijgt…

                                Maar volgens mij zijn die met 1 of 2 vingers het beste.

                                #17714570
                                Rayz26
                                  Lid sinds:
                                  4 December 2011

                                  Ngk maken hele sterke bougi”s dus het stotteren en slechts lopen komt volgens mij door het niet weten welke bougi erin moet en het niet afstellen van de bougi.

                                  After going back and forth trying to figure out what plugs to buy I finally got set on NGK Iridiums and ordered the BKR7EIX.

                                  Well after correctly gapping them to .040 I noticed how much of an angle the ground strap now had.

                                  At the out of the box gap of .032 the electrode was oriented about .020 in from the end, at .040 it was in about .008.

                                  I couldn’t install a plug that looked like this.

                                  So I called NGK and was informed that the BKR7EIX was available in a few gap settings, the regular one was @ .032 the BKR7EIX-11 was @ .044 and was also available as larger as .060

                                  The 11 stands for 1.10mm like the stock plugs 10 stands for 1.04, these are 100% easier to gap and look 300% better when set at .040 too!

                                  Just thought I would pass this along.

                                  Zoals je ziet is de ngk BKR6EIX BKR7IX BKR8IX in verschillende gaps te krijgen en je zal voor jouw motor de perfecte gap nog kunnen afstellen wat ik hier in het forum bijna niet tegenkom maar wel op engelse z20let fora”s

                                  NGK IRRIDIUM VOOR OPEL
                                  BKR6EIX 200-260pk
                                  BKR7EIX 260-350pk
                                  BKR8EIX 350-450pk

                                15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 90)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.