Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › NGK Iridium VS Bosch F5DP0R
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 oktober 2011 om 09:20 #17714557
waar kan je de Bosch F5DP0R bougie’s bestellen?
24 oktober 2011 om 10:18 #17714558Ik had ze via ebay bij The Green Spark Plug Co (Tim Green)
4 stuks voor 46,35 pond inclusief verzendkosten
25 oktober 2011 om 08:02 #17714559heb de bosch f5dp0r er nu ook inzitten het stotteren is weg maar heb nu de indruk dat mijn boost minder agresief inslaagt
nog tans geeft mijn boost meter nog steeds 1.5bar25 oktober 2011 om 11:54 #17714560ik heb weer een geval appart denk… :thumbdown
mijn z2oleh ging juist haperen met de f5dp0r ook bij eds op de bank…
ik had ook mijn orginele z20leh bougies bij me en met die erin alles perfect geen enkele hapering…
ik dacht misschien is er wat miss met 1 van de bougies ofzo maar zagen er allevier het zelfde uit werkte wel gewoon goed dus…
hebben me 85 euro gekost bij dhz twente heb er mischien 400km mee gereden als iemand intresse heb voor 50 euro mogen ze weg25 oktober 2011 om 15:36 #17714561Heb de f5dpor ook zitten en ik vind net zoals needlefreak dat mijn boost ook minder agresief inkomt.
Heb wel de indruk dat mijn verbruik wat minder is , ofwel is dit maar een gedacht .
Nadat mijn korte route erop zit ga ik het verschil tussen de f5dpor en de originele eens uit testen .25 oktober 2011 om 15:57 #17714562voor de gein zouden mensen met een let ook is de leh bougies moeten proberen als je paar tientjes over heb :-P die zijn ook al standaard platinum en rijd de mijne gewoon top op met mijn vermogen
31 oktober 2011 om 20:49 #17714563De LEH bougies proberen?? Is gewoon 2 elektrodes die erop zitten. Is niet zo bijzonder hoor. Is volgens collega hetzelfde als de standaard bougie van GM.
Indien er verschil in zit graag even foto of nummer van het onderdeel.
1 november 2011 om 16:25 #17714556nee he zijn deze NGK PFR6T-G
3 november 2011 om 11:34 #17714564ik heb een setje van 4 Bosch F5DP0R besteld via een vriend van me voor 30.50 :P is ff kijken hoe dat bevalt.
3 november 2011 om 11:56 #17714565Ik heb ook nog een setje bosch f5dp0r bougie’s liggen.
Mogen voor 30 euro weg.10 november 2011 om 19:37 #17714566@royv10 wrote:
nee he zijn deze NGK PFR6T-G
Is leuk, maar de originele bougies daar staat GM op. En zien eruit zoals onder.
Zie plaatje:
http://www.carok.nl/webshop/ontsteking/originele-bougie-opel-agila-antara-astra-calibra-combo-corsa-meriva-omega-tigra-v” onclick=”window.open(this.href);return false;
10 november 2011 om 19:50 #17714567Is heel leuk ja..
Heb je wel is leh bougies zelf bij de dealer gehaald dan?
Ik wel en kreeg deze in een gm verpakking meeEn het vxr blok wat ik gekocht had zaten ze ook in ik heb er 2 paar van dus ik heb toch echt gelijk
16 november 2011 om 06:12 #17714568ohw oke….. raar. Weer iets wijzer dan. :wtf
Kwam ook deze tegen, wat is dit in vredesnaam dan??
http://forum.blitz-gsi.com/viewtopic.php?p=333462&sid=3809750ed3cd9204c945d62db0f4ca01″ onclick=”window.open(this.href);return false;
16 november 2011 om 16:53 #17714569Gewoon rommel :jerry
Er zijn ok zelfs bougies met een soort van ster erop :D
met een verkoop praatje dat je er meer pk door krijgt…
Maar volgens mij zijn die met 1 of 2 vingers het beste.15 april 2013 om 07:54 #17714570Ngk maken hele sterke bougi”s dus het stotteren en slechts lopen komt volgens mij door het niet weten welke bougi erin moet en het niet afstellen van de bougi.
After going back and forth trying to figure out what plugs to buy I finally got set on NGK Iridiums and ordered the BKR7EIX.
Well after correctly gapping them to .040 I noticed how much of an angle the ground strap now had.
At the out of the box gap of .032 the electrode was oriented about .020 in from the end, at .040 it was in about .008.
I couldn’t install a plug that looked like this.
So I called NGK and was informed that the BKR7EIX was available in a few gap settings, the regular one was @ .032 the BKR7EIX-11 was @ .044 and was also available as larger as .060
The 11 stands for 1.10mm like the stock plugs 10 stands for 1.04, these are 100% easier to gap and look 300% better when set at .040 too!
Just thought I would pass this along.
Zoals je ziet is de ngk BKR6EIX BKR7IX BKR8IX in verschillende gaps te krijgen en je zal voor jouw motor de perfecte gap nog kunnen afstellen wat ik hier in het forum bijna niet tegenkom maar wel op engelse z20let fora”s
NGK IRRIDIUM VOOR OPEL
BKR6EIX 200-260pk
BKR7EIX 260-350pk
BKR8EIX 350-450pk -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.