Newbie

Forumindex Forums Modellen Insignia Newbie

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Kody

Na al enkele jaren gecharmeerd te zijn van de Insignia, vandaag voor het eerst een proefrit gemaakt in een Insignia Tourer(met het oog om te kopen), alleen bleek de binnenkant bruin te zijn. Ik ben bang dat ik me ga irriteren aan de kleur.
      Dus ik ben nog steeds op zoek naar een Tourer, budget maximaal 20.000 euro. Liefst een tourer met 18″ en navigatie, maar is geen must natuurlijk.
      Wel zie ik in sommige modellen een ronde knop bij de armsteun zitten. Weten jullie waar deze voor dient?
      En hebben jullie nog aanschaftips voor mij?

Groet,

Kody

Dennispolly
      Deelnemer

Hallo Kody, goede keus die je maakt fijne auto om te rijden. Zal wel een insignia van het jaar 2009 worden rond die prijs. Dit is naar mijn mening nog altijd de beste als ik zo op het forum lees. De 2009 versies hebben geen problemen met slecht werkende airco’s op piepende remmen. Verder de draai knop werkt erg prettig je bediend er de navi mee en de radio. Heb nog nooit de andere knoppen gebruikt op het console daar moet je je arm te ver voor rijken, maar dat is natuurlijk iets persoonlijks.
        hoop voor je dat je een mooie goede insignia kunt vinden succes verder en we horen wel wat het geworden is.

gr. Dennis

Insignia_fan

Als ik ff snel op autotrack zoek, kom ik voor onder de 20.000 ook wel modellen uit 2010 tegen hoor.

Dennispolly
          Deelnemer

Ja tuurlijk, net wat je wilt een 1.6 turbo of 1.8 of 2.0 turbo AFL ja of nee km stand alles is mogelijk maar voor 20000 wordt de keuze dan toch al beperkt.

gr. Dennis

@Insignia_fan wrote:

Als ik ff snel op autotrack zoek, kom ik voor onder de 20.000 ook wel modellen uit 2010 tegen hoor.

Kody

Zo, de Insignia Tourer is aangeschaft. Het is een 1.8 uit 2009 geworden met 43.000 km. CD500 navigatie, 17″ velgen. Vorkeur was natuurlijk 18″, maar wie weet komt dat in de toekomst nog een keer.
              Van binnen en buiten ziet hij er heel strak uit. Auto heeft geen schade gehad, en er zit een jaar opel (G2) garantie op.
              Ik ben een blij man :D

Anoniem

Gefeliciteerd, :thumb

:kewlpics

Anoniem

Gefeliciteerd Idd waar zijn de :kewlpics :kewlpics :kewlpics

Kody

Foto’s volgen over 2 weken als ik de Insignia ga ophalen :thumb

opel-limbo
                    Deelnemer

Gefeliciteerd met je mooie aankoop. Alvast veel voorpret gewenst want het is altijd leuk iets gekocht te hebben en je moet wachten tot je het geleverd krijgt.

Greets Roel

Anoniem

Gefeliciteerd! Ik heb ook sinds afgelopen zaterdag een Sports Tourer. Super auto tot nog toe :-)

Moet zich nu gaan bewijzen… binnenkort gaan we ermee naar Italie, ben benieuwd op de duitse Autobahn

Kody

Ja, voorpret is het leukst ja. Hopelijk blijft dat gevoel wat hangen ;) Ik ga 3-8 ook op vakantie met de Insignia, heerlijk al die ruimte! Doe voorzichtig op de Autobahn!

netebuk
                          Deelnemer

@Kody wrote:

Ja, voorpret is het leukst ja. Hopelijk blijft dat gevoel wat hangen ;) Ik ga 3-8 ook op vakantie met de Insignia, heerlijk al die ruimte! Doe voorzichtig op de Autobahn!

ik vertrek ook op reis met de nieuwe aankoop.
                            ik vrees dat ik zal nu (insignia break) moeten inboeten qua ruimte in vergelijking met mijne astra G break.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.