Forumindex › Forums › Modellen › Manta › New kids manta te winnen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 december 2010 om 23:07 #17757451
x tinction ,dit is prive mij duidelijk gemaakt nadat de auto gewonnen was.
voederbiet sommige mekkeren misschien door mssr het is gewoon zo ,in eerste instantie gewoon gefeliciteerd verder niks en ineens was er een onduidelijk mailtje dat de manta kapot was via comdedy central verkregen maar niet duidelijk gezegd wat er was dus heb ik uit fatsoen gevraagd wat er was of hij het misschien wist ,hier heeft hij niet 1 keer op gereageerd ik heb de poging 3 keer netjes geprobeerd aangezien ik de eigenaar ben geweest en een aantal dingen nog wist wat cc niet heeft gezegd en ik nog wat had liggen van de auto wat cc was vergeten maar hij heeft niet het fatsoen om te reageeren en ja ik stoor me eraan miss ben ik anders dan maar als ik een auto met zo’n waarde zou kopen en ik zou in dit verhaal staan zou ik wel even wat latenw eten uit fatsoen en zo kan ik nog ff doorgaan ,maar hoop dat je me punt snapt , ja ik wet voor degene die dit lezen hij is verkocht enzo bla bla bla maar wat ik heb afgesproken en wie of wat is niemand bij geweest dus voordat er mensen oordelen gaan bedankt voor er even verder over na te denken dan :)
dit laatste ivm reageere n etc staat ff los van jou reaktie voederbiet;)
21 december 2010 om 23:18 #17757452mieters gaaf karretje..
enkel wel aldemachtig jammer dat hij via CC dan bij zo`n pipo terecht komt.
21 december 2010 om 23:54 #17757453ik snap jou ook wel piet, jij heb veel moeite in die auto gestopt en het blijft zonde dat zo iemand er zo me omgaat en niet even netjes reageert, maar dit topic draaft een beetje door in het blijven druk maken om deze persoon die manta gewonnen heb, helaas is de auto niet bij een liefhebber beland, maar welke manta rijder/liefhebber luistert er nou ook 3FM?:P:P:P
Maar ik woon in de buurt en houd me ogen open voor de auto, misschien istie nog wel te redden;)
Ik houd een manta ook liever op de weg dan op de sloop/ in de sloot:)
22 december 2010 om 00:00 #17757454dat is waar ,het is zo nu eenmaal hij heeft de auto gewonnen en gewoon jammer dat het geen liefhebber is maar ja wie weet.
mocht je eens wat zien of horen verneem ik het graag van je
en dit is misschien achteraf als ik veelal had geweten dat dit balletje zo was gaan rollen met cc enzo dan had ik hem er niet aan verkocht maarja dat is achteraf ;)
22 december 2010 om 00:01 #17757455juist en helaas kijk je achteraf een koe in ze kont
:jerry:jerry:P:P:P
22 december 2010 om 08:55 #17757456gaan met die banaan:P:P
22 december 2010 om 17:29 #17757457[rquote=1821147&tid=136742&author=x-tinction]hoe in vredesnaam heb je zijn hyves gevonde:P? [/rquote]
zoek en gij zult vinden (Google) :D
22 december 2010 om 18:34 #17757458Ik wil toch niet heel moeilijk doen, But Who Care’s….
Waar maak je je toch druk om…De Manta is verkocht, het geld is binnen….
Een andere hobby kan weer gefinancieerd worden!Ok, jammer dat de nieuwe eigenaar er wel of geen respect voor heeft…
Ze worden immers schaars…
Mijn Manta staat ook te koop, en ja, ook ik hoop dat de Manta bij een liefhebber komt.
Maar als er iemand naar mij toe komt en mij verteld dat hij er een zwarte cros manta van wil maken….
Prima, als ik maar eerst mijn geld krijgt..Sorry, maar moest het even kwijt…
Verder no hard feelings22 december 2010 om 19:48 #17757459De green magic is verkocht aan cc.
Daar zijn blijkbaar afspraken bij gemaakt.Cc doet vervolgens wat ze zelf willen ermee (hoe verrassend :sleeping)
Hij wordt vervolgens verloot (op een manier waar niet alleen ik het niet eens mee ben, want was nergens terug te vinden dat giel hem zou verloten, maar alleen dat giel de laatste letter zou geven)
En daarna komt hij bij iemand terecht die aan de zwarte corss doet, die daarbij ook nog eens geen liefhebber is.
En aangezien hij geen greintje pijn voor die wagen heeft hoeven laten, er zeer waarschijnlijk ook geen respect voor heeft…Dan kun je erop gaan wachten dat het mis gaat (zeker in dit weer, met een achtertrekker bij iemand die niet kan rijden)
Boeie…
Piet heeft goed geld gekregen ervoor. En er was te verwachten dat iets dergelijks ermee zou gebeuren. Daar zijn het immers verrekte mongols voor.
Blijft eeuwig zonde van de manta, maar het is nu eenmaal zo.
Had Piet hem maar niet moeten verkopen, maar als je alles van te voren weet, is het leven ook niet leuk meer.Blijft wel zonde van Green Magic, daar niet van. Maar het is en blijft maar een stuk ijzer op 4 wielen (even heel kort door de bocht)
Ps Piet, die gordels gaat iets voor volgend jaar worden. Voorlopig hoef ik ff die kant niet uit (of je moet al een keer deze kant op komen :P)
22 december 2010 om 20:36 #17757460hmm zwarte cross discriminatie ik ben er ook geweest en ga toch redelijk netjes met me manta om, mits de financiele middelen er zijn. om hem op te lappen.
22 december 2010 om 22:04 #17757461luitjes laten we erover ophoude dit is idd langzaam een eindeloze discusie ,wle tcat er waren afspraken en daar is van alles in scheef gegaan en chris goed geld gebeurt :hmmz dat viel toch achteraf vies tegen en ik zla je nog wel een vertellen wie of wat ,en de gordels komen wel heeft geen haast.
dan wil ik wel nog even kwijt dat ik inmiddels wel kontakt heb gehad met de nieuwe eigenaar en ik kan zijn stugge reaktie naar anderen ook wel enigszins nu begrijpen en waarom hij het even met mij op zijn beloop heeft laten gaan heeft hij ook excuses voor aangeboden.
het schijnt 1 dat cc heel stroef alle s heeft afgehandeld en gereageerd dus eigenlijk oftewel voor de camera mooi weer maar wat men niet ziet dan zijn het misbaksels eerste klas.
en dat hij naar anderen raar heeft gereageerd is omdat hij was nog niet goed en wel eigenaar en werd van alle kanten bestookt en belaagd van fans en mensen die hem afzeikten en zelfs licht dreigden omdat hij bv geen mantaliefhebber zou zijn enzo.nee is dan ook niet fijn.maar goed tussen hem en mij is het van mij uit opgelost en zand erover en laat hem rijden life goe’s on laten we nu maar eens kijken als er een deel 2 uitkomt wat voor kleur manta ze dan gaan gebruiken of wie weet wordt het dan toch maar een vw golf vanwege alle kritiek:P
23 december 2010 om 15:21 #17757462ik ben nog nooit op een zwarte cross geweest
is het leuk ?
23 december 2010 om 17:45 #17757463jazeker is het leuk. genoeg te beleven en te zien. en ook veel leuke muziek optredens. 1 groot gezellig feest, zonder ruzie of ongein
24 december 2010 om 09:36 #17757464[rquote=1821854&tid=136742&author=manta1]jazeker is het leuk. genoeg te beleven en te zien. en ook veel leuke muziek optredens. 1 groot gezellig feest, zonder ruzie of ongein[/rquote]
Zit hier meteen even de zwarte cross te promoten:o:angel:D
Op tv ziet het er wel geweldig uit ja….
Hoofd doel van het festijn is??
Als het maar herrie maakt en naar brandstof ruikt..
Toch??:thumbup24 december 2010 om 10:33 #17757465zoiets ja en veel alcohol en groot feest :D
24 december 2010 om 11:00 #17757466[rquote=1821191&tid=136742&author=voederbiet]vind het allemaal een beetje nutteloos dit, hier kopen mensen otch ook mantas en parkeren em in de sloot of trekken hem uit mekaar.
en over dat nieuw kids gebeuren was vanaf het begin al duidelijk dat ze zouden raggen met zo een auto, zijn er hier ook genoeg die dat doen, dus vind het allemaal beetje doormekkere over wat al duidelijk was.[/rquote]
Amen!
24 december 2010 om 11:17 #17757467Amen!
Echt.. En het was een vet leuke film hoor!!! Ik zat er gereserveerd en al op 9 december.
De liefde die Rikkert uitstraalde toen de manta weggehaald werd :P24 december 2010 om 13:17 #17757468[rquote=1821509&tid=136742&author=tcat]Ik wil toch niet heel moeilijk doen, But Who Care’s….
Waar maak je je toch druk om…De Manta is verkocht, het geld is binnen….
Een andere hobby kan weer gefinancieerd worden!Ok, jammer dat de nieuwe eigenaar er wel of geen respect voor heeft…
Ze worden immers schaars…
Mijn Manta staat ook te koop, en ja, ook ik hoop dat de Manta bij een liefhebber komt.
Maar als er iemand naar mij toe komt en mij verteld dat hij er een zwarte cros manta van wil maken….
Prima, als ik maar eerst mijn geld krijgt..Sorry, maar moest het even kwijt…
Verder no hard feelings[/rquote]
Amen!! Denk er net zo over.
24 december 2010 om 14:59 #17757469volgens mij lezen julie maar de helft en blijven jullie ook doorgaan ,dus wie is hier de zeveraar ,jongens lees toch op pagina 7 dat het is opgelost en dergelijk
hier wordt ik nou moe van zet ik erbij eigenaar gesproken en ook uitgelegd WAAROM IK ER COMMENTAAR op gegeven heb en zet erbij laten we over wat anders verder gaan zijn voederbiet ,tcat ,manta1 enzo bezig over zwarte cross beginnen jullie weer wie is hier nou de muggenzifter
volgens mij kan er beter langszaam een slotje op dit topic want schijnbaar ligt het jullie toch ook maar zwaar
24 december 2010 om 17:58 #17757470[rquote=1822222&tid=136742&author=kaneelschep]
Amen!
Echt.. En het was een vet leuke film hoor!!! Ik zat er gereserveerd en al op 9 december.
De liefde die Rikkert uitstraalde toen de manta weggehaald werd :P
[/rquote]‘k Heb de film nog niet gezien, maar ga ook geen cinema ticket kopen ervoor… Ik rip hem binnenkort wel van het net.
Hij lijkt me leuk maar ga er ook niet voor in een rij gaan staan,
als je snapt wat ik bedoel…Greetz
24 december 2010 om 21:08 #17757471wij gaan as donderdag even kijken
25 december 2010 om 08:34 #17757472Vanmiddag eventjes naar de Maaskantjes kijken, ben heel benieuwd….
25 december 2010 om 09:56 #17757473[rquote=1822578&tid=136742&author=red_maniac][rquote=1822222&tid=136742&author=kaneelschep]
Amen!
De liefde die Rikkert uitstraalde toen de manta weggehaald werd :P
[/rquote]‘k Heb de film nog niet gezien, maar ga ook geen cinema ticket kopen ervoor… Ik rip hem binnenkort wel van het net.
Hij lijkt me leuk maar ga er ook niet voor in een rij gaan staan,
als je snapt wat ik bedoel…Greetz[/rquote]
Precies. Denk je dat de film begint krijg je nog eerst een half uur reclame meuk en halverwege de film hetzelfde. Daarom ga ik nooit naar de bios. :puke
25 december 2010 om 20:29 #17757474Film is zeker veen aanrader hoor. Komt veel kut in voor hahahahaha.
Heb dubbel gelegen van het lachen..
27 december 2010 om 20:50 #17757475[rquote=1821147&tid=136742&author=x-tinction]hoe in vredesnaam heb je zijn hyves gevonde:P? [/rquote]
ik heb hem ge wieowie’t
klik -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.