Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › net op tijd .. wie red hem voor de cross weg ..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 november 2013 om 22:02 #17261717
http://www.speurders.nl/overzicht/autos/opel-kadett-gsi-c20xe-2-0-16v-150pk-135965128.html?query=kadett+gsi&category=2003&local-postcode=&local-distance_value=25&min_prijs=&max_prijs=” onclick=”window.open(this.href);return false;
ik heb geen mogelijkheid helaas :( maar iemand die er wat in ziet ?
kwam hem tegen op speurders.. dus geen auto die ik ken oid ..7 november 2013 om 22:15 #18190617is van een maat van mij geweest die heeft hem aan hem verkocht zonder champion leer wat hij heeft gehouden voor zijn project.
twas niet de aller netste gsi her en der wat laswerk maar motortje liep heel erg leuk. is ook paar keer goed op het circuit gebruikt. :) echter heeft hij wel een klein motorisch defect soms vaak na trappen hield de motor in eens in. maar soms ging dit ook maanden lang goed. en waar dat hem in zat.. vermoedelijk de hallgever. ook verbruikt hij wel wat olie er zat 1 nieuwe dorpel in snel snel gelast de andere zit er nu volgens mij ook in maar dit is volgens mij niet super netjes gebeurd. zie je op de foto niet goed want er zitten weer de originele skirts overheen.
8 november 2013 om 22:56 #18190618Is ook geen 16V van origine, dus ook niet helemaal de zelfde koets…
Verder best leuk als project!
10 november 2013 om 12:00 #18190619hoe weet je dat?
sta er van te kijken dat mensen er nog 700 op bieden hij heeft mijn kamaraad volgens mij mindegekost alleen toen zat er nog een champion interieur in lampen bumperlipjes apk en dashboard op enzo.
motor verbruikt een partij olie zit een astra radiateur in vandaar de kabel over de radiateur want die aansluiting zit op een andere plek casco was goed rot en niet alleen de overzetdorpels maar ook de chasiebalk die er achter zit.
10 november 2013 om 12:24 #18190620Dat zie ik aan de koelslang naar de radiateur, en de radiateur zelf… Nou is het niet overduidelijk qua radiateur, maar die koelslangen met zo’n krul zitten er meestal in omdat er een 8V radiateur nog in zit, en dan past een 16V radiateur ook niet zonder de balk voorin onder te vervangen voor een 16V balk, en dan loopt er ook niet voor de radiateur langs nog zo’n dwarsbalk. En een open luchtfilter wordt meestal gedaan omdat de 16V er met de voorste pijp langs moet, en dat past niet met een 8V radiateur…
Dit is een 8V koets:
En dit een 16V koets:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.