nergens stekkers voor mistlampen aan te komen,nu knippen ???

Forumindex Forums Modellen Astra nergens stekkers voor mistlampen aan te komen,nu knippen ???

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238534
    ahrend
      Lid sinds:
      31 December 2005

      Ik ben al een paar weken slopen af aan het rijden en mailen,maar nergens kan ik een paar van die kl*te stekkers :swear aankomen.

      Bij de dealer lukt ook niet los,ze zijn nml. onderdeel vd complete kabelboom,en dan dus niet te betalen :thumbdown .

      Ik denk dat er een paar slopen zijn die ik gemaild heb, die het gewoon teveel werk vinden om ze er voor me uit te knippen :fy1 ,tis natuurlijk geen interresant onderdeeltje voor hen.

      Nou ben ik inmiddels zover dat ik denk :hmmz ,ik kan toch ook gewoon de stekkers van mijn mistlampen afknippen en daar gewoon draden (met evt. andere stekkertjes) aanmaken.

      Tis tenslotte niks meer dan een + en – kabeltje,toch,of gaat de canbus dan moeilijk doen ?
      Graag wat raad/tips. :hmmz :hmmz

      #17888857
      steinmetzpaul
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 September 2008

        Ik dacht dat de mistlampen als enige niet canbus gestuurd is….. dus het kan wel werken als je zelf de stekkertjes aanpast

        mvg paul

        #17888858
        lemmuh
          Lid sinds:
          29 July 2005

          post eens een foto van die stekker…

          jeroen

          #17888859
          roadrad
            Lid sinds:
            3 September 2011

            http://www.ebay.de/itm/Kabelbaum-Kabel-Kabelsatz-Nebelscheinwerfer-Nebelleuchte-Signum-Vectra-C-Opel-/350554533525?pt=DE_Autoteile&hash=item519eadae95

            zo te zien zijn deze hetzelfde als van de Astra H, het gaat om die blauwe stekkers…

            vind ‘m wel aan de prijs…

            #17888860
            ahrend
              Lid sinds:
              31 December 2005

              Pff :wtf 66,- voor een stukkie kabel,dat moet toch goedkoper kunnen?

              #17888861
              Haasje17
              Moderator
                Lid sinds:
                8 September 2009

                Ik heb hier nog een hele hoop draadboom liggen, mischien zitten daar de benodigde stekker aan en kunnen we zelf de draden ertussen solderen?

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.